Gabriel Shear Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Foer hadde jeg et simpelt program (speedhack.exe eller.no ), der man kunne skru opp og ned "hastigheten" paa pcen, slik at f.eks flashspill osv gikk tregere, eller alt i grunn gikk tregere... spill, osv, hele pcen... trenger noe lignende.. noen som har peiling? Haster litt er i Spania saa kan ikke skrive ea oe aa Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.google.com/search?hl=en&lr=lang...ng_no%7Clang_sv Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Nice... no sitte eg halv pris paa inet cafe, hehehe.... satte ned hastigheten med 50%, pcen som teller tida *Kunge* E jeavla stor inet cafe saa e vanskli aa bli busta ogsaa.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 haha, den vakke dum. Skal jeg også prøve hvis jeg får bruk for det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 for de som har litt peil så kan de jo forsåvidt bare avinstallere programmet igjen da regner jeg med? regner med at hvis programmet starter når manskina starter så går det jo ganske kjapt og enkelt an å gjøre noe der også. hvorfor skal du gjøre pc`en treigere forresten? Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hvis du allerede har Windows inne, så går det vel ikke an å få den så mye treigere ? *fnis* Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hvorfor skal du gjøre pc`en treigere forresten? Han skal få tellerskritt-telleren på en internet-kafè til å gå tregere så han ikke betaler så mye for å sitte der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå