Intel Zevz Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har en 2.8 P4 Denne vil jeg ha opp i 3.4 Men! Jeg har ikke lyst på å rote i bios meny. Er det noen som veit om et lett program å bruke som går an å laste ned som freeware? . Et program som også er stabilt. Har clocka 1.8 til 2.4 på det gamle abit motherboardet. Funka utrolig bra på tanke på varme og stabilitet. Nå har jeg shuttle motherboard og 2.8 P4 og veit at det skal være mulig med overklokking til 3.4. Takker hjertelig for alle brukbare svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Tror nok at du må inn i Bios å "rote" ja. Det er bare å stille på FSB. De verdiene som du stiller inn i clock gen blir stilt tilbake ved neste boot ikke sant? Endret 12. juli 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Det har jeg prøvd men hvordan lagrer jeg det jeg har clocket. Restarter jeg går det tilbake som før! Hvordan lagrer jeg resultatet Lenke til kommentar
shebban Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er veldig lett å stille opp i biosen! Les denne guiden å se om du blir litt klokere:) http://www.overklokking.no/guides/bios/index.html Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jepp managhead Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det har jeg prøvd men hvordan lagrer jeg det jeg har clocket.Restarter jeg går det tilbake som før! Hvordan lagrer jeg resultatet Er det ikke bare å gå inn i bios å stille inn det du fikk i clock gen da? er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Intel Zevz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Ok mener du å stille om resultate jeg fikk i fsb med clockgen i bios bruker et litt vanskelig bios system ( Shuttle) Kan noen si hvor Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Se i readme'm til ClockGen for å se hvordan du loader ferdige profiler til clockgen. Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hum... vis du ikke vil rote i BIOS'en så bør du nok kanskje ikke klokke i det hele tatt Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) software klokking blir veldi ustabilt eg kom ikkje lenger en 200mhz me software men kom 500mhz i bios. Endret 15. juli 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Beklager off topic, men jeg trenger hjelp ang clock gen, får nemlig feilmelding når jeg starter. "Warning! Insert Key pressed or Clock Gen. Watch Dog reset." og noe sånt som at jeg skal finne tilbake de rette verdiene. I bios finner jeg noe ang dette, har med vifter å gjøre, men jeg vet ikke hvilke verdier eller hva jeg skal skrive. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå