Randar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei. Jeg har en Canon BJC-7000 og har "nettopp" oppgradert til xp (fra 2000). Problemet er at jeg ikke får til å skrive ut skikkelig. Blir bare tull. Ny driver er installert uten at det hjalp. Når jeg skriver ut kommer det bare _helt_ øverst på arket og noen ark er helt tomme... Hva kan være galt? Jeg har ikke peiling. Noen tips? Lenke til kommentar
CD Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fant XP ny hardware etter at du oppgraderte?, hvist ikke slå av printeren og på igjen (mens PC'en står på) Kan være en god ide å skjekke Windows update for win sertifiserte drivere Lenke til kommentar
Randar Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jo, den fant den. Har prøvd windows sine, men de virker heller ikke. Og printeren Er i orden... Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvor lenge er det siden det du sist skrev ut med det forrige eller andre oppsett/os? Vet at det som du beskriver kan være en fysisk ting som jeg kanskje kan gi deg et tips på Lenke til kommentar
Randar Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Hvor lenge er det siden det du sist skrev ut med det forrige eller andre oppsett/os? Vet at det som du beskriver kan være en fysisk ting som jeg kanskje kan gi deg et tips på Jeg installerte xp (inkl. sp 1) i vår og har ikke fått printeren til å virke. Har akkurat kjøpt nye patroner (til 1000 kr for 2 stk ARGH!) så det hadde vært kjekt om jeg fikk den til å virke.... Den virket helt perfekt under win2000. Endret 15. juli 2004 av Randar Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har sett litt rundt hos canon og på : www.driverguide.com (trenger lett registrering) finner stort set drivere til 95 og 98 sågar NT. 2000 hadde jo nt likheter, men jeg fant ikke en ren xp driver. Dra ut skriveren fjern all programvare restart uten skriver installer programvare - koble til skriver etter software installasjon -se om det fungerer prøv evt. medfølgende drivere i xp evt en relativt lik modell serie og se om den driveren fungerer sånn nogenlunde deretter prøv begge grensesnitt - usb og paralell - hvis den støtter det Få høre hva som skjer Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 xp 2002???? xp - tror jeg vi sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå