Deltaman Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei! Lurer på å installere Linux på Xboxen min, det jeg lurer på er : 1, kan jeg spille xbox spill etter Linux er installert? 2, har søkt litt rundt, men går det an å installere Fendora Core på xboxen? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det bør jo self gå an, ellers ville det jo vært totalt bortkastet! Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har vurdert selv å innstalere linux på xbox-en men har ikke kommet meg til å gjøre det enda... Når du er i linux kan du nok ikke spille xbox spill så hvis du vil spille xbox spill så må du nok ha en chip som støtter 2 bioser slik at du f.eks. kan ha xecuter2 bios på den ene mens du bruker en linux bios eller noe på den andre (litt usikker akkurat her men mener at man må ha en bios og ikke kan kjøre linux direkte som program). Fendora core kjenner jeg ikke til så desverre vet jeg ikke det Lenke til kommentar
Deltaman Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Takk for svar! Men jeg tror jeg tok livet av xboxen min under loddinga av Xenium chippen min. Skjerm bildet er svart, og on/off led'en blinker noe sykt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå