Gå til innhold

Form: Bestilling-> Bekreft -> Sluttseddel. (PHP)

Anbefalte innlegg

Jeg har laget nå et bestillingsskjema, som når man trykker på "Send bestilling" så kommer man til en ny side hvor man skal bekrefte de faktiske opplysninger en har gitt i fra seg. Når man så trykker på "Bekreft" så kommer man til en Sluttseddel.

Alt funker kjempe bra mellom de to første sidene, men når man trykker på bekreft så får jeg ikke frem de opplysningenen jeg vil ha frem.

Alt går i PHP prog.

Jeg poster formen fra bestilling.php til bekreft.php, og leser alle opplysningene riktig, men ikke videre til sluttseddel.php.

Noen som vet hvordan jeg skal få de opplysningene jeg vil ha fra en av de to første sidene og over til sluttseddel.php??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom brukeren har cookies disabled vil vel ikke sessions virke..

Sessions = Server Side

Cookies = Client Side

Ok skjønner det.. men da er jeg litt forvirret... dersom jeg nekter cookies, og logger meg på en side som bruker sessions for å kontrollere brukere, blir jeg logget på, men ved neste oppfrisk må jeg logge meg på igjen.... dvs at all information som er satt i sessions har blitt borte.

Så vil da ikke informajonen han evt ville sende med session også bli borte?

hidden field er også en grei måte og gjøre det på

Lenke til kommentar
En session avsluttes automatisk når du lukker browservinduet/tilkoblingen.

Ja vet det også... men session virker fortsatt ikke dersom nettleser er satt til å nekte cookies... Du kan sette php til å overføre session via url, men det er vel ikke anbefalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...