b_cybe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Nå sitter jeg ikke forran xbox-en min akkurat nå men kan du ikke velge my music eller noe å så bla til den mappen der det ligger??? Hvis det er noe galt med den anbefaler jeg deg å laste ned nyeste versjon fra xbins og innstalere den istedenfor... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ja, det med å bla fram til mappen! Der det ser ut som det er mengingen at det skal være mapper, der er det helt blankt! Noen flere som har litt peiling, som kanskje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg sendte deg pm , plz send tilbake eller noe Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Ja, dette var en rar opplevelse på gamer forumet, en hyggelig fyr! Takker for hjelpen, gamerman! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Noen i Trondheim som kan være behjelpelig med å chipe/flashe en X-box? Ønsker å benytte Xbox Media Center el. til mp3 og divX/Xvid. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Arsenal Rules: Er du sikker på at ikke musikken ligger på F:? Det er vanligvis ikke så mye plass på E: Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 ekke sikker på noe egentlig roolf.... Men hvor kan jeg skaffe meg, programmet, koster det penger... Å hvor mye koster det for en link kabel? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Linkkabel = en standard nettverkskabel. En slik kan du sikkert finne for en femtilapp hos enhver datasjappe. Tror de har slike på elkjøp, binders osv også, men da sikkert litt dyrere. Bare be om å få en krysset nettverkskabel. For å koble xbox og PC sammen, se denne linken: http://dwl.xbox-scene.net/~xbox/xbox-scene...ng_the_xbox.pdf Programmer kan lastes ned gratis via FTP. Se bruksanvisning på PM. Det er ingen som selger programmer som er utviklet til bruk på moddet xbox. De er gratis tilgjengelige. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 tusen takk, for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå