Gå til innhold

Har nettop gitt xbox'en til en modfreak!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kjøpt en xbox av en modkar.

Xbox:

Med Samsung dvd (den som leser alle cder)

Xecuter 2 bios flashing.

2 kontroller.

2spill.

Program Evolution X med masse andre programmer.

120 gb hardisk.

En bryter bakpå xboxen min som gjør at jeg kan spille Xbox Live uten å bli tatt for chipping

For : 3900

Grunnen til at den var dyr var dette:

Flashe bios : 500 kr

Hardisk 120 kosta 1700 før for lenge siden da jeg kjøpte

Og resten var for xbox fordi den har den beste dvdèn.

Senere bytta jeg til Evox M6 og M7 bios med evolution x saver for 150 kr , jævli bra pris .

Meget fornøyd med kjøpet.

Ble ikke lurt og fikk en bra pris .

Men din pris høres veldig tvilsom ut, forklar hva slags chip eller bios han setter inn og litt annet . Hvis du ikke vet så spør han NÅ!!!!.

Lenke til kommentar

Har moddet min xbox selv med Xceuter 2.3b Lite.

Det fungerer som bare det. Satt inn en 200GB disk også.

Kjører Evolution X Dashboard, og Xbox Media Center, til å streame filmer, musikk og bilder rett fra PC'en over ethernet.

Betalte 1300,- for 200gb disk.

337,- for Xceuter chipen fra USA.

Og har lastet ned ca. 100 spill fra nett.

Så det regne stykket med at det er dyrt, biter ikke jeg på, med tanke på å slitte å kjøpe 100 spill :D

Lenke til kommentar

Men, nå er det iallfall gjort, så kan ikke angre!

Rett før jeg skulle få xbox'en i hånden, greier han å glippe xbox'en. Den flyger rett i bakken. " BANG " men det ser ut som det går bra med den likevel!

Burde vel kanskje gått til noen litt mer seriøs!

Orresnei : fikk med 160 gb, og chip og programmer, og 40 ****!

ps : fikk det for 2000!

Lenke til kommentar

Ja tror deg gjerne med 40 spill ja ....... er ikke xbox spill det skal jeg LOVE deg . Viss han ikke har SUPERINERNETT. Eller er slem og leier spill g copierer .

Du skulle sag at nå som du slapp xboxen min i bakken så skal jeg betale 500 kr mindre pågrunn av at den kan være skadet :thumbup:

Anyway datt den uten eske ?

Lenke til kommentar
Ja tror deg gjerne med 40 spill ja ....... er ikke xbox spill det skal jeg LOVE deg . Viss han ikke har SUPERINERNETT. Eller er slem og leier spill g copierer .

Du skulle sag at nå som du slapp xboxen min i bakken så skal jeg betale 500 kr mindre pågrunn av at den kan være skadet :thumbup:

Anyway datt den uten eske ?

Lurer på hva SUPERINTERNETT er for noe. :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, den datt ikke ut av esken! Fikk det 350 kroner billigere. Men kunne vel uansett, prutet den ned til 1800 (550 billigere).

Noen som har peiling hvordan man skifter lyset, det som viser at xboxen er på eller av! Han sa at det gikk an å skifte lyset, med noen spesifikke trykk på håndkontrollen, noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har hørt om det... men jeg vet at hvis man åpner biosen med xbtool så kan man forandre fargen men da må man også flashe biosen på nytt...

Hvis han viste hvordan dette skulle gjøres å får du spørre ham :)

Sikker på at han ikke mente at man kunne resette xbox-en a?

Lenke til kommentar
Men, nå er det iallfall gjort, så kan ikke angre!

Rett før jeg skulle få xbox'en i hånden, greier han å glippe xbox'en. Den flyger rett i bakken. " BANG " men det ser ut som det går bra med den likevel!

Burde vel kanskje gått til noen litt mer seriøs!

Orresnei : fikk med 160 gb, og chip og programmer, og 40 ****!

ps : fikk det for 2000!

Dette er en helt grei pris i og med at du fikk med HD'en

Lenke til kommentar
Superinternett ja :!: :!: :!: hehe , jeg mente lissm over 4 mbit , men jeg har jo 1 mbit og klarer og laste ned spill fort . Men øaster ikke ned spill ;)

Ehhh, trenger da ikke akkurat "superinternett" som du kaller det for å laste ned spill.

De fleste som eventuelt laster ned en del spill tar det jo garantert fra newsgroups, der har du full hastighet så sant du ikke har over 10 mbit, og man slipper køer som med vanlig fildelingsprogrammene.

Så i teorien burde det vel ikke være noe problem med å dra ned 13-14 gig per døgn på en 1mbits linje.

Menne denne tråden ser jeg fort for meg at blir stengt snart, nedlastning av spill osv er vel ikke noe de er så glade for at blir diskutert her.

Lenke til kommentar

Jeg kaller det ikke super internett da , Broadband DA !!! :p

Anyway 14 gig på 24 timer skal gå viss det er full speed HELE tiden.

Et prog som heter dc++ som mange kjenner til så står du for det første i kø , og kanskje en jævel går av eller dissconnecter en

Lenke til kommentar

Alt funker, unntatt Xbox Media Center! Å eg spør igjen noen som har peiling på programmet???

Musikken min ligger på E:\musikk, men hvordan får man til og spille av musikk på media center???

ps : har en stor følelse for at det er noe gale med programmet!

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...