Ozelot Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ITbutikken sender ALLE (AMD)prosessorene i slik emballasje. Kjøpte selv 2 1700+ da den feberen herjet landet. Det er slik de sender prosessorene, slutt å klag. Hvordan kan du si noe slikt, på grunnlag av å ha kjøpt så "mange" (2...) cpu`er ? Kjøpte min xp-m2500 hos de, og den var pakket inn i en grå pakke (samme som "de blå") og ellers samme innpakning som trådstarter. Selvfølgelig litt overdimensjonert pakking, men bedre for mye enn for lite! Skal kjøpe min 35watters xp-m2400 der snart. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Min xp-m 2400 kom også slik ( i feb.mars) den lever i beste velgående enda. Alle bruker vel sikkert jordet armlenke når de håndterer og monterer de og da .... Endret 23. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
boosting Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ouch! Rart den ikke var pakket med matpapir og gulost. Er vel den værste innpakkningen jeg har sett av en CPU. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvorfor skal man slutte å klage Pinella? Om de ikke er fornøyd er opp til dem. Hvis du syntes det er så utrolig bra at de pakker de slik får du sende dem en mail om at de bør fortsette istede for å be oss slutte å klage. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Mintdropsa jeg fikk av Netshop var bedre emballert enn den der... Endret 30. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vi er vel alle enige i at det har blitt gjort en (ufattelig) dårlig jobb her. Men hva med å kommunisere litt med kilden her? Har du tenkt på / prøvd det ReVoX? Send en epost med bildet du tok til salgsavdelingen. Da bør du få en reaksjon, for dette er ikke representativt for bransjen generelt. For hvis dette er måten de leverer bulk CPU'er på kan ITbutikken regne med konsekvenser, både kortsiktige og langsiktige avhengig av hvor mange CPU har blitt sendt ut slik. Dette er direkte uprofesjonelt. Du bør kunne få retur på den CPU'en uten problem. Og jeg håper for ITbutikkens del at dette dreier seg om en lagermedarbeiders uvitenhet, og ikke en "godkjent" måte å håndtere CPU'er på (og ev. andre komponenter). Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hei, Købte en Maxtor harddisk netop fra ITButikken. Da jeg hentet pakken på posten raslet harddisken rundt inneni kassen. Da jeg pakket ut lå hardisken i sin antistatiske pose i lagg med noget sammenfoldet brunt innpakningspapir (alt for lite papir). Var veldig spendt da jeg monterte disken - men den funker da ennå. Egentligt utroligt når man tenker på, hvordan posten kaster rundt med pakkerne! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Alle bruker vel sikkert jordet armlenke når de håndterer og monterer de og da har til dags dato aldri brukt armlenke av noe slag.. tin funker veldig bra ennå Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Nei akkurat det som var poenget mitt . Siden vi ikke følger forsiktighets rutinene selv , bør man kanskje ikke klage så mye på denne innpakningen (cpu holderen)heller . .... Lenke til kommentar
GoodGoing Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 For dårlig! Jeg fikk tilsendt et 9600XT kort som riktig nok var pakket i antistatisk pose, men lå å slengte i esken sammen med noe brunt papir. Vil legge til at jeg har veldig god erfaring med retur og kundebehandling hos Itbutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå