psv021 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Har leitet lenge etter tidligere omtale av dette, uten å finne noe. Har et CD-image bestående av en IMG-fil og en SUB-fil. Hvordan skal jeg kunne brenne denne? Har forsøkt med Nero, CloneCD og Alcohol 120%. Ingen av disse tar denne filtypen...? Endret 12. juli 2004 av psv021 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dette er bare et skudd i blinde men har du prøvd å la windows finne ut hvilket program som kan brukes på internet? Jeg hadde en win image fil en gang som winrar 3.20 kunne åpne. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 En løsning er å converte den til iso med WinIso for og så brenne med Nero... Lenke til kommentar
psv021 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jepp, glemte å nevne det - har prøvd å lete på nettet. Filext.com sier at "sub" tilhører CloneCD. Men CloneCD tar den ikke (finnes ikke i alternativene for lesbare imager, og når den klikkes likevel skjønner den ikke hva det er). Jeg lurer på om jeg mangler en fil kanskje? Skal det finnes en CCD-fil, sammen med SUB og IMG muligens? Noen erfarne CloneCD-brukere som har peiling på det? WinISO koster penger... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Har leitet lenge etter tidligere omtale av dette, uten å finne noe. Har et CD-image bestående av en IMG-fil og en SUB-fil. Hvordan skal jeg kunne brenne denne? Har forsøkt med Nero, CloneCD og Alcohol 120%. Ingen av disse tar denne filtypen...? Du kan ihvertfall mounte imaget med Daemon-Tools, så får du ihvertfall brukt det som ligger på imaget, hva det nå er... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Gjør som oblivian sier og bruk deamon-tools, så kan du extracte filene til en mappe og brenne dem på den måten ved hjelp av hvem som helst brenneprogram. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 ultaiso må da kunne klare jobben. hvis du skal brenne dem ut kan du jo bruke Nero f. eks. det programmet kan ihvertfall brenne img filer. er litt usikker med sub filer, men tror at nero takler det også. Lenke til kommentar
psv021 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Jepp, det går fint å mounte med Daemon. Men får ikke brent de med Nero uansett hva jeg gjør. Men sånn er vel livet, plutselig en dag får jeg det vel til Takk for hjelp! Lenke til kommentar
cht_87no Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hei... vet at det er en gammel tråd, men kan man egentlig ikke bare rename .img fila til .iso???? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hei... vet at det er en gammel tråd, men kan man egentlig ikke bare rename .img fila til .iso???? niks, er en grunn til at det er forskjellige .***: De er forskjellige fil-format. Lenke til kommentar
cht_87no Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hmm.. rart... fungerer med meg ... bruker nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå