copyright Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har et Ge-force 2 Titanium AGP kort, og jeg lurer på hvordan jeg skal få overklokka det.... Jeg har sett et sånt program som gjør det for deg, hvor kan jeg laste ned et slikt et ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Powerstrip er et hendig program til dette formålet. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Powerstrip eller NVMAX er bra programmer. Ellers kan du jo bruke et program som evnt. fulgtew med skjermkortet ditt. Overklokk core og minnet 5 og 5mhz til du får et av disse problemene: Hvite striper/prikker på skjermen(artifacts), minnet er for høyt, tweak ned minnet, og fortsett med core'n. Alt henger seg, core'n er for høy, tweak ned core'n og fortsett med minnet. Core=GPU=Graphics Processing Unit=Skjermkortets prosessor=det komponentet med vifte oppå=osv osv Håper dette kan hjelpe. Jakob Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Begynn med coren først til du får stabilitetspropblemer, klokk da ned til det er stabilt, før du begynner med minnet. Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Begynn med coren først til du får stabilitetspropblemer, klokk da ned til det er stabilt, før du begynner med minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå