LaStrada Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Update Nå har jeg festa plexien og lakkert sidedøra på nytt pga riper.... Har også satt det sammen, men har ikke lagt over de bildene enda, men dette kommer Her ser dere et kabinettet mitt (det til venstre, det andre er et Lian Li) Her ser dere en alu plate og den sota plexien her ser dere at jeg skjærer til alu plate som skal ligge bak plexien for å ta i mot "trykket" når vi nagler Her limer vi på plexien Her er plexien limt på og vi har nagla den så vidt fast In action Og så blåser vi vekk støvet Hva synes dere? Det må dessverre lakkes på nytt pga riper Men men, dette er fort gjort, her ser dere den ene viftegrillen Vi... *kremt* borra litt for langt her og der.... Og så kom det så klart en yrkesskade! Slik ble det Som sagt har jeg montert dette også, men har ikke bildene her akkurat nå... Dette kommer senere Har også vært inne på tanken på å lage vannavkjøling.. Dette er dere vel veldig for at jeg skal lage dette? Vi får se på det... Siden dette er et lite lavbudsjett casemod, så gidder jeg jo ikke å bruke så mye penger på det, meeeen, planleggingen er i gang.. Så vi får se. Blir det billig, og ikke så veldig vansklig, så blir det nok noe av Radiator, pumpe og vifte bestilles nok fra microplex. Mer info senere..... (hvis det blir noe av...) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Clas Ohlson er jo lavbudsjett-butikk også, så der får vi jo tak i det meste vi trenger! Vi MÅ lage det!!! Jeg har planer for det! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tenkte litt på den nagglingen.. vær forsiktig.. ikke ta så alt for hardt i, da plexi har lett for å knekke.. visst jeg forstod deg rett da.. Men ellers, konge gleder meg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hadde lakk fra krakow jeg og.. gjemte den unna de super-naive/utrolig trangsynte lærere/voksne som beslagla allt av lakk og pepperspray.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tenkte litt på den nagglingen.. vær forsiktig.. ikke ta så alt for hardt i, da plexi har lett for å knekke.. visst jeg forstod deg rett da.. Men ellers, konge gleder meg Vi fant ut det. Det knaste litt, men ingen skade skjedd! hehe Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Tenkte litt på den nagglingen.. vær forsiktig.. ikke ta så alt for hardt i, da plexi har lett for å knekke.. visst jeg forstod deg rett da.. Men ellers, konge gleder meg Vi fant ut det. Det knaste litt, men ingen skade skjedd! hehe Jepp, heldigvis Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hadde lakk fra krakow jeg og.. gjemte den unna de super-naive/utrolig trangsynte lærere/voksne som beslagla allt av lakk og pepperspray.. ??? Sota glass ble genialt. Grønn kathode? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Bare et lite innspill angående rød lakk.. På grunn av fargestoffene i lakken er det tre ting som er viktig når man skal bruke rød farge, uansett hvor den er kjøpt: 1: Rist! 2: Rist! 3: Rist! Det er mye mer jobb å "riste opp" en rød boks enn andre farger. Har ikke testet den Krakow- lakken, da, men. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Det skjedde det samme med den svarte fra Polen også.. Så jeg tipper det var en "feil" med boksene... Men men, kosta jo ikke så mye, så jeg bryr meg egentlig ikke Endret 2. august 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg syns da vi rista som bare det jeg... Jaja... sånn kan det gå! Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 blir bra detta.... skikkelig Case-mod..... alt gjort selv, enkelt og bra :!: Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) blir bra detta.... skikkelig Case-mod..... alt gjort selv, enkelt og bra :!: Hehe... Ferdig mod -> Selvlaget mod -> Edit: Må nok innrømme at jeg har et raidmax ferdigmodda kabinett her, men det ble solgt i går for 200,- , har ikke levert det enda så det står her ( bilde ) Før synes jeg det var skikkelig fett, men ble bytta ut etter ca 1 1/2 år pga at jeg ble lei det (ferdigmodda ) og at det var VELDIG liten plass i det. Endret 2. august 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Begynner og bli bra:) edit: inlegg nr 100 Ta en titt på hvor lenge jeg har vert registrert............ Endret 2. august 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Hehe...digget de naglene dine. Skulle nagle sammen 2 metallplater og stakk innom clasern, men det mest fornuftige dassen bak skarnken kom fram til var splittbinders...damn idiot! Edit: Godt over 200 post her...og ta en titt på når jeg er registrert! Endret 2. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Update Pcen er nå setti sammen, har vært det en liten stund, men her kommer bildene! Sidedøra PSU PSU og kabinettet, JA, er litt stolt over meg selv, og pZion Kabelstrømper Strips er ALLTID kjekt å ha! Ble faktisk ryddig og pent... Her står pcen klar! Kun 1 viftegrill er på pga at jeg kun har 1 vifte Hva synes dere? Er faktisk stolt over meg selv, trodde ikke at det ville bli så bra siden det er mitt første prosjekt! Samme med kablene, alle ble liksom "borte" Endret 9. august 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Det med nagling, Jeg har tenkt til å nagle fast en to-tre lexan-vinduer på pesen min.. trenger vel ikke være redd for noe da vel? lexan er jo "uknuselig" da så . men hva er best å skjære stål med? (1,2mm) Jeg har en Dremel professional med masse rart i.. Edit: Trykkleif Endret 9. august 2004 av gran3 Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Det med nagling, Jeg har tenkt til å nagle fast en to-tre lexan-vinduer på pesen min..trenger vel ikke være redd for noe da vel? lexan er jo "uknuselig" da så . men hva er best å skjære stål med? (1,2mm) Jeg har en Dremel professional med masse rart i.. Edit: Trykkleif Det med nagling... Du burde ha noe på baksiden av lexanen, feks en metallplate bare sånn for å være sikker på at det ikke knuser. Kjipt hvis en så dyr plate knuser..? Men tror egentlig det skal gå ganske bra! Men du burde bruke limpistol i tillegg bare sånn for å være sikker på at det sitter. Til utskjæring brukte var de svarte, litt tynne skivene som fulgte med Dremelen min, helt til jeg ikke hadde flere av disse igjen. Disse fungerte fint, men kunne bli fort slitt slitt siden det var gasnke tykt metall. Så jeg tror det vil funke for deg også.. Når jeg gikk tom for disse brukte jeg noen lysebrune (eller no sånt) som også funka.... Men disse var litt breiere, så til pirkete arbeid er vel ikke det noe særlig. Endret 9. august 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Det som nå gjennstår er vel å lakkere diskettstasjon og CD-rom.. Glemte å lakke disse når vi var så godt i gang Får se om jeg får fiksa dette en dag Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ja, nå vet du åssen det er å ha et ryddig kabinett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå