Gå til innhold

JBL vs Dali

Anbefalte innlegg

For et par dager siden ringte en fra hi-fi-centeret som sa at høytalerene kom til å bli sendt i neste uke.

Forskrekkelsen var derfor stor da jeg kom på posten idag for å hente forsterkeren. Hun i kassa sa, "ahh, er du kommet for å hente de store eskene dine?". "ehhhh nei?" :p Jeg skulle jo hente en forsterker, pakket i en liten eske. Ble selvfølgelig kjempe glad da jeg skjønnte at høytalerene mine hadde kommet :) Etter litt styr fikk jeg også alt hjem :) Biltur med bakdøra åpen, slit opp masse trapper, men når det var koblet opp var det verd det =]

Spiller veldig bra, og lyden passer meg bra :)

Endret av Ultra_Fisk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.. har selv JBL høyttalerene hjemme... tok meg god tid og prøvde ut det meste som var av alle typer. Men kan ikke si annet enn at jeg falt pladask da jeg hørte JBL sine! Knall lyd, god lydgjengivelse og fin bass. Bruker det mest til hjemmekino men spiller utrolig godt all slags musikk.. har hørt på dali sine også, men må ærlig inrømme at jeg synes de var litt slappe i forhold! de spiller bra men de slår ikke JBL.. ;)

BTW: er ikke rart JBL sine høres ut sm de på kino... JBL blir brukt i mer enn 70% av alle THX-godkjente kinosaler så.. det sier vel en del.

Endret av Moonscape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...