Gå til innhold

Logitech MX700, får vondt i hånda av den!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har byttet til MX700, men får skikkelig vondt i hånda av å bruke den. Den er STOR og tung. Noen andre som har opplevd noe lignende med samme mus? Hva bør jeg bytte til? :ermm: ms intellipoint 4.0 den er deilig den ja :)

Kanskje trene litt hvis du syntes den er tung, hehe

Neida jeg har en Mx 700 og har akkurat byttet til ms intellipoint 4.0 den er deilig den ja :)

Lenke til kommentar
Faen er det for noen pingler som er her på forumet?! Musen har en akkurat passe vekt (har selv MX500 som er lik bortsett fra at den har ledning)

Må si meg enig, når man klager over at musen er for tung da er det ikke musen det er noe galt med :no:

Det at musen er "tung" i forhold til andre modeller kan vel stemme men at musen er vansklig og løfte er jeg ikke enig i :p

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har byttet til MX700, men får skikkelig vondt i hånda av å bruke den. Den er STOR og tung. Noen andre som har opplevd noe lignende med samme mus? Hva bør jeg bytte til? :ermm:

Tyngden venner du deg nok rimelig fort til, men hvis du får skikkelig vondt i hånda burde du definitivt bytte mus. Du får gi det en ukes tid og hvis du fortsatt synes den er like vond i bruk, kan du jo bytte til f.eks en Microsoft Intellimouse 4.0 som har en annen fasong

Lenke til kommentar
Faen er det for noen pingler som er her på forumet?! Musen har en akkurat passe vekt (har selv MX500 som er lik bortsett fra at den har ledning)

Den er da ikke like tung. MX510 er ikke baktung pga batteriene. :p

 

Jeg liker det at knappene er så lange, slik at man nesten kan trykke midt på og alikevel reagerer den. Men jeg må si at den er litt baktung.

Lenke til kommentar

Før fikk jeg av og til ømme/slitne muskler/ledd etter mye og intenst datarbeid. Da jeg gikk til innkjøp av mx500 både på jobb og hjemme har jeg ikke opplevd lignende problemer siden. Blir nesten litt irritert når jeg ser folk som driver mye med dataarbeid og ødelegger armer pågrunn av dårlig mus (utslitte kule mus).

 

Jeg syntest også mx500 var litt stor (dog ikke tung) i begynnelsen, men vente meg fort til dette.

Lenke til kommentar
HAHA! Senebetennelse! Se frem til 6 uker uten data byttet ut med restitusjonstrening og tilhørende besøk hos fysioterapaut og antibiotika-kur!

 

Skikkelig gøy :)

Nå overdrver du litt. Det går over på et par uker, selv om man fortsetter å bruke musen. Bare ikke belast hånden og armen så mye.

Lenke til kommentar

Synes den funker fett jeg.

Den begynte og skrape veldig når jeg spilte cs og sånnt før, men kjøpte meg mouseskates å Func, så gikk det over. :)

 

Edit: En annen ting som irriterer meg litt, er at venstre museknappen er mere slitt enn den høyre. :/

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...