Twennie Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Sony Entertainment kunngjorde i dag at neste konsoll i rekken, den såkalte PlayStation 3, vil bli vist frem for første gang på kommende års E3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kult!Gleder meg allerede.*Teller ned til neste års E3 * Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det blir sykt spennende! Kommer stadig noe nytt, blir spennende å se hva PS3 yter. Stor forskjell fra PS til PS2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kommer psx, altså den multimediaboxen i tilegg til ps3? Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Håper bare at de ikke gaper over formye på en gang. Men jeg syns det er nokså utrolig at maskinene til sony holder så lenge som de gjør. At de er kvalitet er det ingen tvil om, og at når dem kommer, er dem klare for fremmtiden. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt. Du mener mao at jeg kan dra til japan og kjøpe en Playstation 3 og ta den med hjem? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt. Du mener mao at jeg kan dra til japan og kjøpe en Playstation 3 og ta den med hjem? Kansje ikke den billigeste løsningen, men en mulighet Bruker de pal-b systemet der borte da? Edit: Du kan kjøpe en psx ikke en ps3 Endret 13. juli 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt. Du mener mao at jeg kan dra til japan og kjøpe en Playstation 3 og ta den med hjem? Han snakker om PSX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg