ivar_hoff Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Meldingsbekreftelser på telefonen, altså beskjed om at en melding er mottatt eller ikke: er dette en tjeneste som koster penger, eller er det bare en funksjon i telefonen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Meldingsbekreftelser på telefonen, altså beskjed om at en melding er mottatt eller ikke: er dette en tjeneste som koster penger, eller er det bare en funksjon i telefonen? Det koster ihvertfall penger med telenor. Tror det koster penger med netcom også. Sjekk på internettsiden til din operatør. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Koster penger hos Netcom og nå Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 35 øre er det i hvert fall hos Telenor... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Med chess var det 20 øre sist eg sjekket.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 35 øre er det i hvert fall hos Telenor... Trodde ikke det kosta noe jeg Da skal jeg skru det av med en gang ja, er jo ikke så nyttig Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Da skal jeg skru det av med en gang ja, er jo ikke så nyttig kan vel bare skrus på ved behov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå