mrdanger Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har ett saphire x800pro vivo, som har funka helt ok, helt til i dag, nåe jeg nå skal slå på maskina, så piper det å på skjermen står det bare at jeg må plugge i strømmen til skjermkortet, men den er jo tilkobla, så nå lurer jeg på om kortet er defekt? er ikke overklokka eller noe. Noen som har hatt det problemet??? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 har du tatt av kjøleren eller noe annet som opphever garantien på kortet? -hvilken strømforsyning har du? kan være strømfoskjyningen som ikke klarer og lever nok strøm, koble ut cd rom, unødvendige vifter og hardisker og prøv på nytt -sitter det skikkelig i agp porten - sjekk at støpselet sitter skikkelig i kortet og at ikke noen av pinnene er løse eller har falt ut Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Prøvd en annen 4pins kontakt? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 liten strømforsyning ? prøv og ta vekk et cd-rom eller en disk hvis du har 2 stk. se over alle strømkablene,bytt og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 tre stykker posta 17.40 Point is? Anyways, sjekk strømforsyningen din. Lenke til kommentar
mrdanger Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jeg har hatt av kjøleren ja, for jeg har kjørt det med vannkjøling, men det vises ikke det da , når jeg satte på den orginale kjøleren. Har prøvd det i to pcer , så har prøvd forskjellige molex kontakter. Og den pcen den sto i har en 360 w enemax psu, og har bare 1 cdrom og en hdd i tillegg da, så det skulle den vell greie, siden det gikk noen dager. Funka helt fint, til jeg i dag skulle slå den på, da ble det bare piping, og så sto det at jeg skulle plugge inn molex kontakten. jaja, må vell levere den inn igjen da :-( ikke så bra det da, siden da tar det over en måned før jeg får nytt kort igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå