Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.dataleverandoren.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3726 har den rask nokk responstid til nye spill slik som far cry og slikt.. noen som mener jeg burde kjøpe den.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 funker vel heller dårlig å spille med når det er 25ms responstid. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 kjøp deg en stoooor 19" kasse Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 hele poenget er det at jeg skal ha ldc skjerm fra denne butikken grunnet rabatter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 hva med denne 14ms responstid.. http://www.dataleverandoren.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4023 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Du kan jo kikke i våre guider om kva som er best av samsung og difusion. 172V har me ikkje testa med den mangler DVI inngang og er nok mærmare 172s enn 173T. Ser dei har 173P som er 173T med høgtalere, ville nok gått for denne då eg vil sei at denne er den beste LCD dataleverandøren har inne. Hyundaien ser ut til å vere ein Q17S utan DVI (god og rask til spill, men bommer totalt på ein god del farger). mvh JanEirik Endret 12. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Du kan jo kikke i våre guider om kva som er best av samsung og difusion. har sett litt rundt der.. men denne butikken har jo et syyykt begrensa utvalg.. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dvi er et minimumskrav! skjekk lcd test del 1 på hardware om den er testet der Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Kan du ikkje høre med dem om hvem som er deres leverandør/importør og spør om de kan skaffe deg en annen skjerm? Se lcd guiden ( den første delen med 17" ) har selv den Hercules skjermen som kom på en 2.plass tror eg og den er vanvittig god synes jeg. Den funker flott til spill, men det gjorde alle de 3 beste i den testen under spill kategori! Mvh Paul Edit: Spør om de kan få tak i en av de 3 beste under spill kategorien på lcd testen, tror uansett du blir fornøyd samme hvilken av de du velger. Endret 12. juli 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hrecules skjermen som var med i del 1 finnes lengre ikkje på markedet, meiner det kom i samanheng med at Hercules trekte seg ut av Grafikk markedet. Beste til spill er nok Nec 1760nx viss denne er mogeleg å få tak i for denne butikken. Altenativt er det å få dei til å ta inn ein av T-modellene til samsung som er gansk gode skjermer. mvh JanEirik LCD-tester Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 jeg har lest alle de lcd testene.. skal snakke med dem i morra om hva de kan ta inn.. har egentlig syykt lyst på nec'en.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) nå snakka jeg med de.. de kan kjøpe inn dene.. den tar ejg.. 12ms responstid.. benq.. 17".. ikke dvi det funker ikke med link... Endret 15. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
KAAN Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, Jeg har lest disse testene og tror jommen den benq 17" skjermen ikke var helt det store valget blant testpanelet selvom den gjorde det bra på spill. Er vistnok mye baklys, laber fargegjengivelse og den manglet DVI. Så da er det bare hvor nøye det er med farge og slikt? Jeg for min del liker at svart er svart. Om jeg var deg så ville jeg kanskje valgt et annet merke? Det spørs bare hvor mye penger du er villig til og bruke på en skjerm og hvor mye rabatter du for hos Dataleverandøren, eventuelt velge en annen butikk? Mvh Kjell Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå