Simen1 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Jeg skal ha en del nye saker og lurer på om dere ville valgt annerledes: Trådløst Nettverkskort 1: Msi 802.11b 11Mbit PCI Card Bulk 198,-kr Trådløst nettverkskort 2: Msi 802.11b 11Mbit WLAN Ralink Chipset Cardbus / PCMCIA Retail, CB11b2 229,-kr Mp3-spiller: Apacer Audio Steno VA210 256MB USB 2.0 495,-kr Den skal hovedsaklig brukes som en USB minneplugg, men den kostet bare en hundrings mer enn vanlig minneplugg og da får jeg med mp3-spiller, øreplugger og USB-forlengerkabel. Harddisk-kabinett: Cc EX-9030 Firewire IEEE1349 / USB 2.0 External Enclosure For 3.5" HDD Retail 608,-kr Noen formeninger om dette? Jeg trenger både USB 2.0 og Firewire (Jeg har Laptop uten USB 2.0 og stasjonær uten firewire) TV-kort, USB 2.0: ??? Aner ikke hva jeg skal velge, men vet at den må ha "timeshift" og mulighet for forhåndsinnstillte opptak. Endret 14. juli 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 TV-kort, USB 2.0:??? Aner ikke hva jeg skal velge, men vet at den må ha "timeshift" og mulighet for forhåndsinnstillte opptak. Jeg har lest en del tester på slike USB-løsninger og det lover ganske dårlig. Kun en USB-løsning har fått bra kritikk fra Dinside. Det er "Hauppage Deluxe PVR USB 2.0", men den koster over 1700kr og det blir litt for mye for meg. Venter heller til teknologien og prisene modner seg litt mer. Men kom gjerne med kommentarer på resten! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Beklager at jeg "maser", men er det ingen som har kommentarer om noen av produktene? Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) MSI korta var jo fryktelig billige... Apaceren er sikkert grei dersom minne plugg er viktigst Kjenner en som har den, han er rimelig fornøyd men lyden er jo ikke noe å rope hurra for... Endret 14. juli 2004 av Star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå