Nichlas Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skinnsetene i bilen min begynner å trekke på årene, så jeg tenkte jeg skulle gnikke de inn med ett eller annet vidundermiddel for å sørge for at de holder noen år til. Noen som vet om noe man kan behandle setene med? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det finnes masse produkter i handelen. Mange bruker middel som fåes kjøpt på Bohus etc til skinnsofaer. Jeg bruker Mink-olje eller lignende for å mjuke opp skinnet først, og så bruker jeg skokrem som jeg arbeider inn i skinnet. Har hatt 3 biler med skinnintr, og alle tre har holdt seg veldig bra med denne behandlingen. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Gode greier, drkaos! Da tar jeg meg en tur til byen i morgen og oppsøker diverse møbelbutikker Lenke til kommentar
dh24411 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...319183&tc=photo Dette stoffet fungerer utmerket!!! Og prisen er under 200 nkr levert i postkassa! Anbefales! Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Turtle Wax lager en skinnkrem som du kan bruke, dette er altså mer forebyggende og gjør skinnet mer holdbart. Jeg bruker det hver gang bilen får en vask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå