tbend Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fikk min NEC 1701 skjerm i dag og har 2 spm. 1. Har en død pixel som jeg vil ta bort, men vet ikke hvordan, men vet at det går. 2. Skal jeg bruke DVI 2 VGA eller skal jeg kun bruke VGA 2 VGA for å få best bilde ? (ikke DVi på min) Takker.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 1. Hvis du lett masserer skjermen på det punktet pixelen sitter, KAN det hende at den våkner til live igjen. 2. Nå er jeg litt usikker- spør du om hvilken kabel du skal bruke, eller om du skal koble i DVI-inngangen i skjermkortet?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) 2. Nei, det er samme flippflopper i skjermkortet som jobber med det analoge bildet uavhengig av hvilken tilkobling du bruker, så blidet bør bli like godt. Glemte jeg å trykke "svar" istad? edit, Øivind og jeg diskuterer litt. Skal se om jeg kan grave fram noe som bekrefter det jeg sa, inntil da får du ta det med en klype salt Endret 12. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Venter.... Kjører Dvi 2 Vga Pluggen nu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå