eskarls Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har en K8N NEO Platinum hovekort. Jeg har en seviceavtale med effekt.no, og da min 512 mb twinmos minnebrikke ble defekt fikk jeg tilsendt 2stk på 256mb i stedet! Spørmålet mitt er om det ikke er bedre å ha en brikke på 512mb, med tanke på at jeg sikkert skal oppgadere til 1024mb minne en gang i fremtiden?? Da er det vel bedre å ha 2 brikker på 512mb, enn to på 256mb og en på 512mb?? Eller er dette hipp som happ? Kjører ikke nforce3 brikka på dual channel, og da får man bedre ytelse med to brikker??? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg ville foretrukket et stk 512MB brikke Lenke til kommentar
roschach Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Onchip minnekontrolleren er ikke dualchannel, så noe ytelsesmessig forskjell vil du antakelig ikke få. Ellers ville jeg sjekket at minnet ditt passer inn i "recommended memory configuration list" på side 2-8 i manualen for hovedkortet (og da særlig med tanke på fremtidige oppgraderinger). Personlig ville jeg også foretrukket 1stk 512Mb. (Kjører selv 2stk 512Mb på samme hovedkort). Er ikke tilfeldigvis noen som har klart å deaktivere den @#¤%& firewallen, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå