dTd Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hei jeg har en nortq silent ice 2 opetron (http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=301079&cks=PRL) vifte til cpun men jeg får ikke presett ned låse mekanismen og lurer på om det er fordi jeg ikke tør og ta i for mye (det føles ut som om den skal knekke om jeg tar i for mye ) eller hva er det?? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Mener du festet til socketen eller den plastarmen som skal sikre dersom socketfestet på kjøleren ryker? Jeg kan fortelle at da jeg skulle feste boxedkjøleren på min 939-CPU så måtte jeg ta i av alle krefter for å få det til. Måtte 5-6 forsøk til før det gikk. Til slutt ble jeg lei og henta en svær skiftnøkkel og pressa kjøleren på plass. Jeg har nok gjort det riktig da CPU-temperaturen er kun 37 grader ved normal bruk. Her må du bruke et verktøy som ikke kan skade hovedkortet. Et skrujern glir lett og ødelegger hovedkortet. Anbefaler en halvtimes overvåking i BIOS på temperaturen før du installerer Windows. NB! Hvis det var plastarmen du mente så skal det være enkelt. Sveinl. Endret 12. juli 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jeg mente den plast greia som er på siden av viften ja. skal den være enkel det er nemmelig ikke min Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det spørs om du må av med kjøleren igjen. Jeg tør ikke anbefale deg noe, men den armen skal holde kjøleren på plass dersom festet ryker. Så den skal være litt stram. Hvis du er veldig usikker, så kan du jo ta av kjøleren og studere armens bevegelse før du sjanser på på noe. Eller du kan ta et nærbilde og vise oss andre hvordan den ser ut Sveinl. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 hvordan skal jeg legge til et bilde som jeg har på pc`n finner ikke noe annent enn sett inn url bilde eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå