whaley Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Aldri hatt noen problemer med play.com jeg, har vel bestilt 15-20 filmer fra de siste året, men nå holder jeg meg også fint under grensa på 200 kroner da Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 beklager at jeg bumper urgammel tråd, men det med bestilling fra play.com, er det ikke bare å bestille mange småpakker..som holder seg under 200kr? Eller må jeg vente til jeg får pakkene før jeg kan bestille flere? igjen beklager bump, men den er da til en god sak Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ta sånne saker i denne tråden. Og for å svare kjapt, kan jeg si at hvis du vil slippe å betale noe ekstra er det bare å holde seg unna ting som koster over 200,- NOK. Mer info i den andre posten. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Play er vel den nettbutikken jeg har brukt mest, men i det siste har jeg opplevd mye tull. Bestillinger som ikke har kommet frem, etc. Heldigvis har jeg fått refundert det jeg ville, og servicen er veldig bra. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har alltid fått det jeg har bestilt, men i det siste har det tatt ulidelig lang tid for ting å nå frem. I starten når jeg handlet derfra kom alltid varene fram mellom 3 og 5 dager etter at PLAY sa at de var sendt. Men nå tar det gjerne opptil 2 uker før det når frem... Kan det være posten norge som driver å samler inn og venter med å sende videre for å sjekke om jeg har bestilt flere ting slik at de kan legge til toll/moms? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har alltid fått det jeg har bestilt, men i det siste har det tatt ulidelig lang tid for ting å nå frem. I starten når jeg handlet derfra kom alltid varene fram mellom 3 og 5 dager etter at PLAY sa at de var sendt. Men nå tar det gjerne opptil 2 uker før det når frem... Kan det være posten norge som driver å samler inn og venter med å sende videre for å sjekke om jeg har bestilt flere ting slik at de kan legge til toll/moms? 6699889[/snapback] det er ikke 2 uker lengre, den siste måneden er de nede i 3-5 dager igjen Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nydelig! Har bestilt 6 filmer derfra hvor halvparten ble sendt mandag og resten tirsdag denne uken. *Håpe på å få noen i morgen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå