ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er det noen her som har testet, eller kan teste hvor mye en Delta 120mm bråker på 5V eller 7V? Jeg vil ikke at maskinen min skal høres ut som et jetfly, så hvilken skal jeg velge av Delta og Sunon? Den skal stå på radiatoren og jeg vil ha den muligheten av at jeg kan sette på mer styrke. Evt. er det andre vifter som jeg kan kjøpe? skal handle på digital impuls. Takk for svar! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Beklager at jeg bumper tråden, men er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har en delta 120mm på 7 volt lager en lav ganske lavfrkvent slags tikkelyd og litt blåselyd. Ikke lett å beskrive lyder. Er ikke så alt for ille, men den høres Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har en delta 120mm på 7 volt lager en lav ganske lavfrkvent slags tikkelyd og litt blåselyd. Ikke lett å beskrive lyder. Er ikke så alt for ille, men den høres Starter den på 5V? Hvilken vifte vil du sammenligne den med? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skal teste det i morra eller i overimorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå