Gå til innhold

Cd Key funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem da?

hehe, det er det vel bare Sony Online som kan vite (hvis de i det hele tatt kan det?)

Men ja, du bør så ABSOLUTT skrive mail, evt. ringe de og få han klumpen utestengt, det finnes ikke noe mer irriterende enn når en CD key er i bruk på et spill du nettopp har kjøpt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hadde samme problem selv, bestilte spillet fra gamersmix å etter at jeg sente mail til sony fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte forhøre meg med de jeg kjøpte spillet av, ergo de komer ikke til å gjøre noe med den karen som sitter med min cdkey, heldihvis fikk jeg ny kopi av spillet fra gamersmix uten problemer.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis kjøpte spillet på Siba, i Oslo. Min CD-key var det ingen problemer med. Min kompis sin derimot, var visstnok i bruk. Han dro tilbake ba om en ny. Det var ingen problemer med dette, og han fikk en ny. Utrolig nok var den nye også i bruk. Nok en gang dro han tilbake (de måtte jo tro han var riv ruskende gal), og han fikk en ny med en gang. Så skulle ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Problemet mange plasser er at de ikke tar ut manualer og slikt som serienummeret står på, bare cd platen. Da er det alltid noen som sniker rundt i butikkene og skriver av cd nøkler. har hørt om flere stykker som har gjort det.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Lugmeister: joda, skjer rett som det er det. På lefdal på alnabru lar de jo klistremerkene med windows xp produkt-nøkkel stå synlig på kabinettene. Klart for alle å skrive av... :p

Der hvor jeg og kompisen min kjøpte spillet, var eskene pakket inn i plast, for deretter å ha plast-bånd rundt. Da mener jeg ikke sånn julegave-bånd, men sånn industriell greie.. Vet ikke hva det heter jeg. Poenget er at der hadde det vært vanskelig å åpne esken uten å pakke opp hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...