TMsGalaxy Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har en W2k og en Windows XP maskin i nettverk med en 10Mb hub... men disse maskinene finner hverandre ikke... jeg har hatt oppe akkutrat de samme maskinene i nettverk mange ganger før.... men denne gangen går det ikke... hva gjør jeg feil?? er det noen tips?? Har kryssa kabel og en kabel in til huben... ingen av disse to funger... Er litt sur på mekkesoft nå :sad: :sad: :sad: Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 16:17, TMsGalaxy skrev:Har en W2k og en Windows XP maskin i nettverk med en 10Mb hub... men disse maskinene finner hverandre ikke... jeg har hatt oppe akkutrat de samme maskinene i nettverk mange ganger før.... men denne gangen går det ikke... hva gjør jeg feil?? er det noen tips??Har kryssa kabel og en kabel in til huben... ingen av disse to funger...Er litt sur på mekkesoft nå :sad: :sad: :sad: For å gjøre det enkelt hva med å sette den kryssede kabelen mellom pc'ene? Har du kjørt networkwizarden i xp? Har du satt opp tcp/ip riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå