Gå til innhold

Batteri på K700

dax

Anbefalte innlegg

Nå antar jeg at det finnes en del smarte mennesker der ut, som har kjøpt K700 allerede. Jeg er litt skeptisk til batterilevetiden på telefonen, men er den bra blir det ny telefon... :D

Hvor ofte lader dere telefonen deres? Er så ille som Amobil sin test viste, at den må lades hver kveld?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå antar jeg at det finnes en del smarte mennesker der ut, som har kjøpt K700 allerede. Jeg er litt skeptisk til batterilevetiden på telefonen, men er den bra blir det ny telefon... :D

Hvor ofte lader dere telefonen deres? Er så ille som Amobil sin test viste, at den må lades hver kveld?

Batteritid er en relativ ting. Med sånn passe bruk (litt SMS, litt MMS, litt kamera og litt, bare litt snakking) varer vel min rundt 3 dager, tenker jeg.

Det sies dog at batteritiden blir bedre etter noen ladinger, så jeg satser på enda bedre holdbarhet etter hvert. Hver kveld høres uansett drøyt ut, men det er klart hvis du er mye på tråden med megleren din ryker batteriet fort. ;)

(forøvrig er det en strålende telefon, så er det sagt)

Endret av oivindi
Lenke til kommentar

forrige sony ericsson mobilen jeg kjøpte fikk langt bedre batteri etter å ha blitt brukt en måned, de første dagene varte det noen timer for gradvis å gå opp til å vare i 8 dager etter ei måned. selv idag over et og et halvt år etter å ha kjøpt telefonen varer batteriet i 8 dager :yes:

Lenke til kommentar
forrige sony ericsson mobilen jeg kjøpte fikk langt bedre batteri etter å ha blitt brukt en måned, de første dagene varte det noen timer for gradvis å gå opp til å vare i 8 dager etter ei måned.

sån var det med min z600 har hatt den i et halvt år nå og den holder en 8 dager :p

så jeg vil tippe at k700 blir bedre

Endret av Mis@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...