jogrba Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei. Noen med Packard Bell ENE1245 som har fått pilknappen på touchpad'en til å fungere? Touchpaden selv inkl. venstre og høyre museknapp fungerer fint, men ikke knappen i midten. Hva er det egentlig den skal brukes til (jeg regner med det er til å scrolle med?). Jeg har prøvd å installere filen "Scroll bar drivers 5.10.2195.1 [WinXP]" som jeg fant på http://support.packardbell.no/download/ind...latform_Lynx_DC, men den begynte ikke å fungere av det... Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg fikk det til å fungere nå, så overse dette innlegget. Jeg fant ingen funksjon her for å slette innlegg... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva med å skrive løsningen for senere tilfeller av dette? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 jeg installerte samme fil om igjen, men jeg tror rett og slett jeg ikke trykket hardt nok da jeg prøvde å få den til å funke forrige gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå