int20h Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Snart klart for ATI RS480 ATI lanserte sine første brikkesett for et par år siden og har holdt seg til Intel Pentium 4. I løpet sensommeren forventes selskapet første brikkesett for Athlon 64 - RS480. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Spennende! Det virker som om det er stor interresse for AMD-CPU'er og optimisme på AMD's vegne i hele IT-industrien for tiden. (mye mer enn det var for få år siden) Jeg tipper GPU'en blir på nivå med Radeon 9600SE eller der omkring. Kanskje til og med på høyde med Radeon X300SE. Men det store problemet blir vel minnebåndbredden og latency til minnet. Dette kan potensiellt hindre ytelsen en god del selv om GPU'en blir bra nok. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Spennende! Akkurat det tenkte jeg også.. blir helt sikkert bra. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra for AMD at det blir andre bra brikkesett tilgjengelig enn dem fra nVidia. Regner ikke VIA som spes bra brikkesett Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra for AMD at det blir andre bra brikkesett tilgjengelig enn dem fra nVidia. Regner ikke VIA som spes bra brikkesett Via har hatt betydelig problemer opp igjennom tidene , men jeg tror faktisk at de med K8T800PRO leverer varene. Testene opp imot nforce3 sier iallefall det! Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra for AMD at det blir andre bra brikkesett tilgjengelig enn dem fra nVidia. Regner ikke VIA som spes bra brikkesett Via har hatt betydelig problemer opp igjennom tidene , men jeg tror faktisk at de med K8T800PRO leverer varene. Testene opp imot nforce3 sier iallefall det! Enig der. Via sitt K8T800 ligger jo ikke langt bak nVidia sitt nForce 3 250 brikkesett. Så med oppdateringer til K8T800PRO, som bl.a. får agp og pci lock, så tror jeg Via virkelig kan gi nVidia kamp om kundene. Er jo tross alt også mye funksjonalitet på Via sine brikkesett. Ontopic: Bra med ennå et brikkesett selvfølgelig. Nå har man jo Via, nVidia, ATI og SIS som kan presse priser... !! Lenke til kommentar
SilentDrive Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er det bare meg eller har begge brikkesettene likt navn - RS480? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå