Herr Brun Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hallo! Jeg lurer på om det er mulig å koble en mac på et windows-nettverk. Vi skal skaffe trådløst nett snart, og apples "airport extreme" koster det dobbelte av en normal trådløs router. Så er det mulig å koble en mac på et windows-nettverk, eller i det minste få internettforbindelse fra en "normal" router, f. eks. denne PS. den kjører osX. Herr brun Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hallo! Jeg lurer på om det er mulig å koble en mac på et windows-nettverk. Vi skal skaffe trådløst nett snart, og apples "airport extreme" koster det dobbelte av en normal trådløs router. Så er det mulig å koble en mac på et windows-nettverk, eller i det minste få internettforbindelse fra en "normal" router, f. eks. denne PS. den kjører osX. Herr brun Det er enklere å kople en Mac med OS X til et Windows nettverk enn å kople sammen to Windows maskiner.!. Ingen problem!! Rendevouz er genialt og ser alle enheter i nettverket... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Weeee. Nå ble jeg glad=) Funker det med OS9 da? Vi har en gammel mac som kjører det. Takk for hjelpen i alle fall! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Dobbelpost.... Endret 12. juli 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) For ikke å si trippelpost... Endret 12. juli 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Weeee. Nå ble jeg glad=) Funker det med OS9 da? Vi har en gammel mac som kjører det. Takk for hjelpen i alle fall! OS 9 er litt verre å få til, men det er mulig... Er mange år siden eg gjorde det sist, men fikk det til etter mye styr. Søk litt på Google så finner du guide/tips! OS X er en drøm i nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå