Rookie_NO Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen som vet om gode ratt til X-box, og hvor det kan kjøpes i Oslo området? Rattet skal ha pedaler og forcefeedback. Ala Logitech MOMO Racing Force til PS2. Fint med kjapt svar da det skal kjøpes i dag hvis mulig Lenke til kommentar
Menton Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen som vet om gode ratt til X-box, og hvor det kan kjøpes i Oslo området? Rattet skal ha pedaler og forcefeedback. Ala Logitech MOMO Racing Force til PS2. Fint med kjapt svar da det skal kjøpes i dag hvis mulig Jeg har lenge prøvd å skaffe et ratt til XBOX som tilfredstiller mine krav. Hvis du har spilt GT3 med Logitech Driving Force på PS2 vet du hva jeg mener. Etter nitidig leting og forum browsing fant jeg ut at jeg skulle kjøpe Thrustmaster Modena 360 Force Feedback. Dette var det klart beste rattet jeg fant til XBOX og trodde at det skulle bli flott med ratt og greier. Nå til den kjipe delen, rattet har en 2-3cm dødgang når det står i NULL posisjon. Det vil si at fintfølende justeringer på sletter ol er så og si umulig. (JEG BLE FORBANNET). Rattet er noe dritt, men jeg mener at det er det beste du kan få tak i til XBOX. Mitt tips er å drite i ratt til XBOX. Spar pengene, tror meg!! Jeg anbefaler å vente til GT4 kommer med PS2 og Driving Force Pro bundel. Da kan vi begynne å snakke ratt. Sverre Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 kjøpte et Saitek ratt til en kompis på komplett. dette har vel ikke force feedback, men virbasjon....? men det har visst også mye dødgang Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 *snip* Etter nitidig leting og forum browsing fant jeg ut at jeg skulle kjøpe Thrustmaster Modena 360 Force Feedback. Dette var det klart beste rattet jeg fant til XBOX og trodde at det skulle bli flott med ratt og greier. Nå til den kjipe delen, rattet har en 2-3cm dødgang når det står i NULL posisjon. Det vil si at fintfølende justeringer på sletter ol er så og si umulig. (JEG BLE FORBANNET). Rattet er noe dritt, men jeg mener at det er det beste du kan få tak i til XBOX. *snip* Det er det rattet jeg har titta litt på, men i GT versjonen : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113461&cks=PRL Tror dere de har fiksa den dødgangen i denne versjonen? Kjipt å spille Colin McRae 4 og ikke kunne foreta småjusteringer ja... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg hadde ikke kjøpt et ratt som slekter på Thrustmaster 360 Spider Racing Wheel (ser ut til at de dere nevner gjør det i høy grad) uten å ha testet det meget godt først. Det er flere tråder om dette temaet, og PS2 er dessverre milevis foran de andre konsollene når det gjelder kvalitetsratt (tenker da i første rekke på Logitech Driving Force Pro). Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Stemmer det at X-box spillene ikke har støtte for ForceFeedback? Vibrasjon teller ikke! I og med at det ikke lages ratt for x-box'en, offisielt fra M$ i vaffal, så høres ikke det helt usannsynlig ut. Det er jo for gæli alle de bra ratta som finns til PS2, også er det INGEN til x-box? Skulle tro det var en del penger å hente her. M$ pleier å være flinke til å melke kundene sine også... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 dødgang= slark eller det du kan vri på rattet uten at det reagere Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Xbox ratt = wasted money! Og du kan hvertfall glemme runderekorder! De jeg har prøvd har vært så stress å bruke at jeg har ditcha dem etter bare noen få timer! For de av dere som spiller Sega GT 2002. Det er et brett der (nesten eggformet) Med ratt klarer jeg rett og slett ikke å kjøre greitt på det brettet selv om det er det aller letteste i hele spillet. nesten bare rett frem. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jeg prøver igjen : Er det ikke støtte for forcefeedback i x-box spillene?? Anyone? Endret 15. juli 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå