Gå til innhold

Mer Info Om "Men Of Valor"

Anbefalte innlegg

Som jeg, og flere her på forumet sikkert vet har et spill under navnet MoV (Men Of Valor) vært under konstruksjon siden en gang i 2003...

Jeg har nå (for noen dager siden) fått en mail av Gamespy, som har håvet inn en del info om det opp kommende Vietnam-krigs-spillet....

Info Finnes HER!!!

Jeg har fått et første-intrykk av at dette spillet blir en blanding av MoH (Medal Of Honor) og Vietcong...

Men mest en slags "etterfølger" av MoH, som er laget av 2015 (samme som MoV)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg jeg! Digger MOHAA-spillene..

Samme her...

Hva faen betyr det nå om de er scriptet!?

Er det liksom meningen at det skulle være muligheter til å forandre på krigens utfall?

Det er jo idiotisk! Man skal jo bare kjempe i krigene, ikke vinne eller tape dem!

Hvis det er meningen, så hold dere heller til WC3!

Kanskje vi får flere filmatiske slag, som vi ser på bla. Platoon, Born The 4th of July, We were Soldiers, Hamburger Hill osv osv...

Jeg har sett på flere små klipp, med elendig kvalitet for en goooood stund siden, de klippene var ikke akkurat noe sånn "OeeY!!!" men jeg gleder meg likevel!

Når jeg tenker tilbake på MoH: AA, husker jeg spesielt èn ting: OMAHA!!!!!!

Det var så konge!!! (riktig nok 100% kopiert fra Saving Private Ryan)

Men det var så konge, allikevel! Det var som å "spille" i filmen!

Og på MoHAA's MP del var også OMAHA det feteste map'et!

Jeg gleder meg skikkelig, jeg!

Lenke til kommentar

Digger MOH spillene ja,men tviler på at disse spillene vil imponere meg stort etter Brothers in arms. Har sett en delk videoer til MOH og bekymrer meg litt for åssen spillet vil bli motatt. ser bra ut ja, men for i hvertfall satse på at AI fungre bra :yes:

Lenke til kommentar
[iC' date=12/07/2004 : 17:41]
Gleder meg jeg! Digger MOHAA-spillene..

Samme her...

Hva faen betyr det nå om de er scriptet!?

Er det liksom meningen at det skulle være muligheter til å forandre på krigens utfall?

Det er jo idiotisk! Man skal jo bare kjempe i krigene, ikke vinne eller tape dem!

Hvis det er meningen, så hold dere heller til WC3!

Kanskje vi får flere filmatiske slag, som vi ser på bla. Platoon, Born The 4th of July, We were Soldiers, Hamburger Hill osv osv...

Jeg har sett på flere små klipp, med elendig kvalitet for en goooood stund siden, de klippene var ikke akkurat noe sånn "OeeY!!!" men jeg gleder meg likevel!

Når jeg tenker tilbake på MoH: AA, husker jeg spesielt èn ting: OMAHA!!!!!!

Det var så konge!!! (riktig nok 100% kopiert fra Saving Private Ryan)

Men det var så konge, allikevel! Det var som å "spille" i filmen!

Og på MoHAA's MP del var også OMAHA det feteste map'et!

Jeg gleder meg skikkelig, jeg!

MeTa][iC, av og til høres det ut som du prøver å få ut en tale.

Men hva det gjør at spill er scriptet helt igjen? Fordi når man spiller spillet om igjen så vet man hva som skjer.

F. eks, jeg vet at den soldaten der kommer til å tråkke på den mina fordi det er scripta slik at han skal gjøre det hver gang.

På Brothers in Arms f. eks, vil folk gjøre det meste ved hjelp av god A.I.

La forresten merke til i CoD på demoen av en soldat prøvde å dra en av sinne skutte med soldater bak et gjerde for å beskytte han. Det som er kjedelig er at han gjør dette hver gang man spiller banen om igjen, akkurat samme plass og samme sted.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med dette spillet helt siden det ble annonsert tidlig på året ifjor.

For å ta det veldig kort:

-Grafikkmessig begynner MoV å bli veldig bra, bedre enn BfV f.eks!

-Liten nedtur at du ikke kan kontrollere kjøretøy og helis selv... men du kan da være MG'er i helikopterene i det minste!

-Scripta javel...sfw? Jeg liker både spill som er det og mer open-ended... (jeg må bare spørre... Thomas; hva slags spill liker du egentlig?)

-2015 vet hva de driver med... eneste som gjenstår og se er når de slipper spillet... og hvilke spill MoV må kjempe mot. Det kan være avgjørende...

-Håper de har brukt mest ressurser på PC versjonen, og at de bare porter over til Xbox etterpå...

@notarget: jeg også er glad i WWII spill, så vi får heller se frem imot Brothers in Arms! (siden MoV er ett Vietnam spill...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...