Joachim_F Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Gabe Newell har kunngjort systemkravene til Half-Life 2, og de er slett ikke så høye som mange frykter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Håper det kommer en demo av HL2,slik som det kom en demo av HL.For da kan jeg teste hvordan HL2 vil bli på min maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 merkverdig lave i forhold til kravene til betaen av cs:source Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) merkverdig lave i forhold til kravene til betaen av cs:source Regn med at Gabe tar godt i når han promoterer spillet sitt. Men om kravene for maks detaljer virkelig er 2.4 Ghz, 512 MB RAM og et DX9-kort, så er det ytterst hyggelig. Endret 12. juli 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Avt Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 So det betyr at eg med min 2.4 ghz, 768 ram og geforce fx 5600 som er eit DX9 kort kan spele med alt på high??? hmmm..... jaja... kan bli kjekt det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Nei, det betyr ikke at du kan ha alt på høyeste mulighet. Hvis du leser litt nøye så står det anbefalt systemkrav, ikke hva du trenger for å kjøre spillet på det høyeste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Hmm...når det skrives "2,4GHz", kva betyr det? Du har mange prosessorar med 2,4GHz. Celeron P4 64-Bit Så det er anbefalt ein Celeron 2,4 eller? I tillegg kan Gabe fortelle at spillet vil kreve mus og tastatur Uff da...må nok oppgradere eg no Endret 12. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Avt Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Nei, det betyr ikke at du kan ha alt på høyeste mulighet. Hvis du leser litt nøye så står det anbefalt systemkrav, ikke hva du trenger for å kjøre spillet på det høyeste. ok... det var for godt til å være sant Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Håper det kommer en demo av HL2,slik som det kom en demo av HL.For da kan jeg teste hvordan HL2 vil bli på min maskin. Computer Games Romania: Do you plan to release a demo of Half-life 2 when the time comes? Doug Lombardi: Most likely - but not until the full game is done. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Hmm...når det skrives "2,4GHz", kva betyr det? Du har mange prosessorar med 2,4GHz. Celeron P4 64-Bit Så det er anbefalt ein Celeron 2,4 eller? I tillegg kan Gabe fortelle at spillet vil kreve mus og tastatur Uff da...må nok oppgradere eg no Men når man skriver 2.8ghz så mener man som regel 2.8ghz P4, eller tilsvarende av AMD. --- Uansett, hadde forventet 1.4ghz som system krav, og 512mb ram, men dette er jo greit det:) ---- Er bare litt kjipt med og trenge mus og tastatur også.. uff må ut og kjøpe igjen:( Endret 12. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Hmm...når det skrives "2,4GHz", kva betyr det? Jeg vil anta (som snabben sier) han mener en Pentium, som fortsatt er en slags "standard" i industrien. "2.4 GHz" var dessverre alt han skrev. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hmm...når det skrives "2,4GHz", kva betyr det?Du har mange prosessorar med 2,4GHz. Celeron P4 64-Bit Så det er anbefalt ein Celeron 2,4 eller? I tillegg kan Gabe fortelle at spillet vil kreve mus og tastatur Uff da...må nok oppgradere eg no Er nok en P4 som det menes med, folk flest ser seg blind på antal Ghz og ikke ant opprasjoner pr klokkepuls og da er jo mange Ghz er bra og mindre dårlig. Mange tror amd er dårligere pga lavere Ghz Men ja ja slik ble P4 en "industri standar". Hold på å le meg rett ihjel angånde oppgradering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg