Gå til innhold

X800PRO @ XT og X800XT. Forskjell?

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Gjest QbeC-

Hei dere. Er det noe ytelsesforskjeld på et flashet X800PRO @ XT i forhold til X800XT ?

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dere. Er det noe ytelsesforskjeld på et flashet X800PRO @ XT i forhold til X800XT ?

Ett X800Pro som er flashet til XT, det vil si at alle pipelinsene er åpnet, å det kjøres på XT hastighet har 100% lik ytelse til ett orginalt XT kort. Eneste forskjellen er at det går nok an å klokke XT kortet enda lengre.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Ett X800Pro som er flashet til XT, det vil si at alle pipelinsene er åpnet, å det kjøres på XT hastighet har 100% lik ytelse til ett orginalt XT kort. Eneste forskjellen er at det går nok an å klokke XT kortet enda lengre.

Så din post der det du hadde flashet ditt PRO kort. ganske imonerende marks må jeg si.

Men hvor mye lengre kan et fullverdig XT kort klokkes en et flashet PRO (CA) ?

Å hva vil forskellen i 3D mark være når begge er fullklokket?

Lenke til kommentar
Jim kjørte kortet på 600/600 med vannkjøling. Og han hadde hardmodet ikke softmodet..

Ikke sant?

Riktig ;)

Han hadde også vmoddet, men nå er kortet hans ødelagt, jeg volmoddet også mitt kort, det ble også ødelagt på samme måte som JimRamse's.

Anbefaler derfor ingen å voltmodde X800PR kortene sine, tror det er noe mistenkelig med den vmodden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...