MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hater damer som bare går rundt og ser sure ut hele tiden. Og som tror de fortjener den fineste gutten i verden. Og generelt folk som ser ned på andre (dere har sikkert sett slike folk). - damer er finest når di smiler, og de burde smile mye hmm det er noe med triste damer også...man vil lissom bare gå bort og gi dem en klem "you know you're cute when you're angry" kommer fra ett sted Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 "you know you're cute when you're angry" kommer fra ett sted Men det er ikke så veldig bra første inntrykk for å si det sånn... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 "you know you're cute when you're angry" kommer fra ett sted Men det er ikke så veldig bra første inntrykk for å si det sånn... Ikke si det til en jente som har vært med på ketchupkrig i hvert fall. Det er mitt lille tips Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Ikke si det til en jente som har vært med på ketchupkrig i hvert fall. Det er mitt lille tips Noe internt noe eller? Men da er det vel ikke ansikts utrykket som gir førsteintrykket... Endret 6. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 "you know you're cute when you're angry" kommer fra ett sted Men det er ikke så veldig bra første inntrykk for å si det sånn... Ikke si det til en jente som har vært med på ketchupkrig i hvert fall. Det er mitt lille tips ketchupkrig? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) De diggeste jentene bor i Italia Endret 6. august 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Hehe, der er jeg enig. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Hehe, der er jeg enig. Åå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pass dere for italienske kvinnfolk... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Ikke enig. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pass dere for italienske kvinnfolk... :!: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pass dere for italienske kvinnfolk... ? kvinnfolk er ikke farlige, bare litt ville Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Hehe, der er jeg enig. Word De diggeste guttene kommer også fra Italia :sepåsegselv: Hehe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Synes Norge kan skryte av meget bra jenteflora jeg. Sverige har kanskje de rosa blondinene sine og Italia sine fyrrige sydlandsbabes, men her i Norge har vi en fin mix av alt sammen. GO GIRLS! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pass dere for italienske kvinnfolk... ? kvinnfolk er ikke farlige, bare litt ville Italienske. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Word De diggeste guttene kommer også fra Italia :sepåsegselv: Hehe MM! VeXx er digg Og da har vi ikke begynt å snakke om det italienske laget i fotball.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Norge, takk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Norge, takk Tror nesten jeg må si meg enig i det gitt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 De diggeste jentene bor i Italia Norge, takk Norske jenter er bra, men svenske er best Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 norske jenter fikk skryt av slipknot for å være veldig vakre. I sverige er det mange digge damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå