Gromle Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Liker slanke damer. Er de tjukke viser det bare at de ikke er interresert i å ta vare på kroppen sin. Bedre med litt muskler en litt fett for å si det sånn. Det er nå BS fra ende til annen.. Overvekt kan mange andre grunner enn at de ikke trener.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Tror jeg er noen av de få som ikke synst at "modellblondiner" med fyldige lepper og store pupper er noe spesielt pent, jeg liker små søte lepper og passelig store pupper som akkuratt går inn i poten Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er det noen av dere som "bare" går etter hårfarge? Kjenner nemlig en gutt på TJUEFIRE (makan til barnslighet!) som bare liker brunetter. Han nekter å date andre jenter. Patetisk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Er det noen av dere som "bare" går etter hårfarge? Kjenner nemlig en gutt på TJUEFIRE (makan til barnslighet!) som bare liker brunetter. Han nekter å date andre jenter. Patetisk. Haha, jeg har en favoritt hårfarge ja nemlig rød/lilla, men jeg kan jo lett date folk med andre hårfarger Sånn ca. bra jente. Sann ca. ikke min type Endret 3. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tja.. Som regel syns jeg brunetter er penere.. vet ikke hvorfor? Men for all del.. Det finnes da en del pene blondiner også. Hårfargen er uansett ikke det eneste jeg går etter da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tja.. Som regel syns jeg brunetter er penere.. Samme her. Hårfarge har litt å si, men ikke alt. Kunne sikkert vært sammen med en blondine om hun var grei. Tilfeldighet at jeg bare har involvert meg med brunetter? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tilfeldighet at jeg bare har involvert meg med brunetter? Samme her.. heh. Rart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg liker de pene nerdene! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 I alle?, hårfarge ingen hindring. Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Foretrekker brunetter. Vet ikke helt hvorfor, men syns bare de ser penere ut. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Bra personlighet er det viktigste, men kroppen har litt å si den også. (en pen dame som er interessert i PC, det hadde vært drømmen ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Bra personlighet er det viktigste, men kroppen har litt å si den også. (en pen dame som er interessert i PC, det hadde vært drømmen ) Personlighet spiller inn ganske mye da en pen personlighet kan gjøre folk penere... det jeg mener er at med en vinnende personlighet så trenger ikke personen p være så sykt bildeskjønn da det plutselig kommer i anen rekke. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Drømme dama mi; - Et par cm kortere enn meg - Kort hår er ikke tllatt - Bør være tynn, men ribbeina skal ikke syntes! - Puppene skal ikke være for store eller for små, de skal være akkurat så store at de får en ganske fin og rund form, men ikke så store at de ikke passer godt i handa! - For å ikke å glemme at hun må være en snill, omtenksom person og alt annet slikt tull Dette er alt jeg kan komme på i farta! Edit: Leif var med å skrive! Endret 3. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 - Kort hår er ikke tllatt , Kort hårete damer bringer tsnkene mine til ottar og slikt pakk.... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hehe, word! Det finnes faktisk noen jenter som kler kort hår! Forsåvidt ganske sjeldent, etter min mening Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hater damer som bare går rundt og ser sure ut hele tiden. Og som tror de fortjener den fineste gutten i verden. Og generelt folk som ser ned på andre (dere har sikkert sett slike folk). - damer er finest når di smiler, og de burde smile mye Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det finnes faktisk noen jenter som kler kort hår! Men de samme personene kler lengre hår enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå