Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DJ ja...

Flotte greier det, er selv en forhenværende DJ i en alder av 18 år. :p

 

Men tilbake til det som egentlig er emnet.

Utseende er ikke alt, men et attraktivt ytre, samt et finurlig indre er å foretrekke.

Mellomting er alltid bra, kan bli _litt_ for mye av det ene osv.

 

*Kose på frøkna ved siden av meg* :love:

Lenke til kommentar
Bedre 5kg for mye enn 5kg for lite.......... ;)

Yes! Er ikke kult å få en drøss med blåmerker fra dama etter en runde med kosing. Tynne jenter med skarpe albuer er farlige! :p

Nå har ikke fettet akkurat en tendens til å legge seg på albuene, da.

Nei det er sant, men du skjønner poenget? Kanskje det er bedre å bruke hofter som et eksempel?

Lenke til kommentar

vet ikke helt hva jeg ser etter, men når jeg ser det vet jeg hva :) men det som regel sånn att jeg liker jenter som jeg kan snakke med (hater stille jenter som ikke sier noe) ikke alt for tjukke eller alt for tynne, utseende har jo også en del å si, å de må ha en personlighet jeg liker. det teller egentlig mest..

Lenke til kommentar
vet ikke helt hva jeg ser etter, men når jeg ser det vet jeg hva :) men det som regel sånn att jeg liker jenter som jeg kan snakke med (hater stille jenter som ikke sier noe) ikke alt for tjukke eller alt for tynne, utseende har jo også en del å si, å de må ha en personlighet jeg liker. det teller egentlig mest..

bare dem ikke prater i et sett så.... som noen har en tendens til. Men jenter som svarer ja og nei hele tiden gir jeg fort opp :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...