piit Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Se på cache folderen. Ja, hva skulle man gjort uten cache? @VeXx: Har du noen tips til hvordan man skaffer seg slike venner? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tjen penger, få platekontrakt og vær DJ på enorme partys Det er sånn jeg gjør det.. Hehehe Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tjen penger, få platekontrakt og vær DJ på enorme partys Det er sånn jeg gjør det.. Hehehe tnx! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 DJ ja... Flotte greier det, er selv en forhenværende DJ i en alder av 18 år. Men tilbake til det som egentlig er emnet. Utseende er ikke alt, men et attraktivt ytre, samt et finurlig indre er å foretrekke. Mellomting er alltid bra, kan bli _litt_ for mye av det ene osv. *Kose på frøkna ved siden av meg* Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 *Kose på frøkna ved siden av meg* Bilde? Så vi kan.. hmm.. se hva du mener er en pen jente? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 En annen gang kanskje, er dårlig med digitalkameraer her for tiden. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bedre 5kg for mye enn 5kg for lite.......... Yes! Er ikke kult å få en drøss med blåmerker fra dama etter en runde med kosing. Tynne jenter med skarpe albuer er farlige! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bedre 5kg for mye enn 5kg for lite.......... Yes! Er ikke kult å få en drøss med blåmerker fra dama etter en runde med kosing. Tynne jenter med skarpe albuer er farlige! Nå har ikke fettet akkurat en tendens til å legge seg på albuene, da. Lenke til kommentar
piit Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bedre 5kg for mye enn 5kg for lite.......... Yes! Er ikke kult å få en drøss med blåmerker fra dama etter en runde med kosing. Tynne jenter med skarpe albuer er farlige! :!: Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bedre 5kg for mye enn 5kg for lite.......... Yes! Er ikke kult å få en drøss med blåmerker fra dama etter en runde med kosing. Tynne jenter med skarpe albuer er farlige! Nå har ikke fettet akkurat en tendens til å legge seg på albuene, da. Nei det er sant, men du skjønner poenget? Kanskje det er bedre å bruke hofter som et eksempel? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Damer skal jo ha litt former .. ikke helt pinne men heller ikke kjøttkake. Kanskje de burde være som pinnekjøtt? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 vet ikke helt hva jeg ser etter, men når jeg ser det vet jeg hva men det som regel sånn att jeg liker jenter som jeg kan snakke med (hater stille jenter som ikke sier noe) ikke alt for tjukke eller alt for tynne, utseende har jo også en del å si, å de må ha en personlighet jeg liker. det teller egentlig mest.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 vet ikke helt hva jeg ser etter, men når jeg ser det vet jeg hva men det som regel sånn att jeg liker jenter som jeg kan snakke med (hater stille jenter som ikke sier noe) ikke alt for tjukke eller alt for tynne, utseende har jo også en del å si, å de må ha en personlighet jeg liker. det teller egentlig mest.. bare dem ikke prater i et sett så.... som noen har en tendens til. Men jenter som svarer ja og nei hele tiden gir jeg fort opp Lenke til kommentar
piit Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er da ikke noe galt i at dama snakker mye? Så lenge det hun sier er vettugt iallfall. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kanskje de burde være som pinnekjøtt? Inntørka? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kanskje de burde være som pinnekjøtt? Inntørka? Nja...dét eller ferdig preparert. Smak og behag.... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Selv liger jeg også damer med litt former.. men de må ikke være tjukke, det syns jeg ikke er så veldig fint.. hehe.. men slanke damer med litt rompe og litt pupper er fint.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Liker de gjerne litt modne/voksne. 40-50 år er best, utseende har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 You wanna know what I really want in a girl? Me. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Selv liger jeg også damer med litt former.. men de må ikke være tjukke, det syns jeg ikke er så veldig fint.. hehe.. men slanke damer med litt rompe og litt pupper er fint.. Ja takk begge deler! Sa Ole Brumm. Men jeg er helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå