Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koselig at dere har funnet den store kjærleiken osv. Men kan dere være så snille å slutte å digitalt slikke på hverandre HELE tiden?

Hva plager deg da? Vil du også bli "slikket" tenkte gutter likte sug bedre jeg men men så feil kan jeg ta... (ikke vondt ment)

 

Damer som er verdt å sattse på må være selvstendige.

Lenke til kommentar
Rart at jeg bare har moett faa gutter som sier som det dere gjoer. Rart at det virker som alle her vil ha litt former, naturlige saker og innsiden er viktigst, naar det er ikke saanne gutter som man moeter i real life.

Du henger med feil gutter. :w00t:

Jeg henger med forskjellige gutter/menn fra mange forskjellige steder, men selv om innsiden er viktig, saa er det ikke det man foerst legger merke til. Det gjoer ikke jeg i hensyn til gutter i hvert fall.

Lenke til kommentar
Det var da ikke noe puse prat? hvis det skal så lite til så vil jeg anbefale å kutte ut buss og internett  :D

 

Det må jo være greit å være enige om ting her i et offentlig forum, liker du ikke det og alle de andre synes det er greit så sier det vel seg selv da.

Hva fikk du ikke med deg, og hva skal jeg få ut av posten din? :dontgetit:

 

Du har ikke innsikten som skal til for å skjønne hva jeg prater om. :p (dvs. ikke lest rette trådene. Men vi lar det ligge.)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Rart at jeg bare har moett faa gutter som sier som det dere gjoer. Rart at det virker som alle her vil ha litt former, naturlige saker og innsiden er viktigst, naar det er ikke saanne gutter som man moeter i real life.

Du henger med feil gutter. :w00t:

Jeg henger med forskjellige gutter/menn fra mange forskjellige steder, men selv om innsiden er viktig, saa er det ikke det man foerst legger merke til. Det gjoer ikke jeg i hensyn til gutter i hvert fall.

Du skulle hengt litt mer med mine nærmeste venner! (såså, ikke noe dårlig sjekketriks, jeg er på vei til noen heeeelt andre) Tror ikke det er noen der som liker "bimboer" men liker det naturlige.

 

Ang. legge merke til, så ser/ merker jeg fort hvilke damer/ jenter som ikke er min type i det hele tatt. Det er de jeg kaller "standardpene", altså såkalte "fine damer" i hht "normen" som de færreste av oss i denne tråden liker iallefall. Jeg snakker selvfølgelig høflig tilbake om ei slik ei henvender seg til meg, men oppsøker ikke for å sjekke iallefall. Vennskap er jeg derimot alltid åpen for, men har av erfaring merka at de venner og bekjente jeg har lite til felles med mister jeg bare kontakten med etterhvert.

 

Jenter, vær dere sjøl! (Desverre er det mange som bare tror de er seg sjøl....)

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Jeg liker at de er vakre, snille, og kloke. De kan godt veie litt mindre enn idealvekten, som f.eks Paris Hilton (som bekrefter "Dum og deilig" myten), men det gjør ikke noe om de er 5 kg over idealvekten som f.eks Kate Winslet.

Paris Hilton er jo ikke akkurat det jeg synes er sexy, dama har jo ikke stil eller klasse og absolutt for tynn, en omgang med henne så hadde hunn brukket i to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...