Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har ikke jeg så mye jeg sku sagt men jeg sier det alikevell :p

 

Damer skal jo ha litt former .. ikke helt pinne men heller ikke kjøttkake.

trenger ikke være den peneste jenta i værden men skal da ikke se helt vrengt i trynet heller..

nå er det vel sånn at jeg har 0 peil på hvordan damer er ... er så kompliserte skapninger det der . hehe :yes:

Lenke til kommentar
nå er det vel sånn at jeg har 0 peil på hvordan damer er ... er så kompliserte skapninger det der . hehe :yes:

Tro meg, det er ikke nødvendigvis noe pluss å vite for mye om damer heller. Jeg har kanskje litt for mange venninner som har delt mye personlige opplysninger med meg samt at jeg har opplevd en del av de på nært hold. Det gjør det ikke noe særlig lettere, nærmere tvert i mot fordi man lett veit hvordan de egentlig er. I tillegg, for mitt vedkommende, har jeg litt for lett med å prate med damer jeg finner interessante, og nettopp fordi jeg er vant til å behandle de som venner, synes mange av de at jeg går for fort fram (selv om det bare er vennskap jeg er ute etter).

 

Du kan trygt si at de er kompliserte skapninger ja! Men heldigvis for min del ser det ut at jeg snart kan bli nærmere kjent med (for å si det sånn) en slik skapning om en halvannen måneds tid! :love:

 

Hilsen ulv som kanskje har funnet sin alfahunn

Lenke til kommentar

Damer skal være faste, stram rumpe og faste pupper, pene øyne og et trivelig smil. Men dette må jo selvsagt ses i forhold til alder en dame på 27 har ikke den samme faste kroppen som en attenåring (dreømme om gammle dager :love: ).

Så til det viktigste, det må ikke være ei sutrete, bitchy og usikker dame, damer må ha bein i nesa. Fordrar ikke damer som omtrent ber om unskyldning for at de er til ikke liker jeg de som ikke kan si " i kveld så skygger du banen jeg og veninnene skal ha dildo party eller lignende".... Nei gi meg en dame som er slik og jeg blir :love:

Lenke til kommentar

 

Du kan trygt si at de er kompliserte skapninger ja! Men heldigvis for min del ser det ut at jeg snart kan bli nærmere kjent med (for å si det sånn) en slik skapning om en halvannen måneds tid! :love:

 

dere er ikke så lite komplisert dere heller, da :p

 

 

Jenter som har selvrespekt,smiler mye,ser sunn ut og er hyggelig med folk rundt seg, det er fine jenter...

Lenke til kommentar
vi mannfolka er ikke kompliserte i det hele tatt men vi liker kompliserte ting som damer som igjen liker enkle ting som oss menn!

Komplisert :hmm:

 

Hehe, anyway, så synes jeg at damer skal ha passe langt hår (litt lengre enn nakken...), former (noe av det viktigste), smilet (også viktig), og selvsagt en personlighet...

 

Ikke mange damer jeg _faller_ for, men, de fins ;)

Lenke til kommentar
legger mest vekt på personligheten, men ho skal ikke være for stygg eller for pen, synes midt i mellom er fint jeg

Går det an å bli for pen da? :hmm:

Uansett, det er ikke nødvendigvis hvor pene de er som er viktig for hvor pene de er (litt rot her), men sjarm har masse å si. Sjarm er en ting som ikke kan beskrives, fordi det oppfattes ulikt av hver enkelt. Jeg kan synes ei jente er veldig pen, mens kompisen min ikke synes hu er no spess.

Lenke til kommentar
Rart at jeg bare har moett faa gutter som sier som det dere gjoer. Rart at det virker som alle her vil ha litt former, naturlige saker og innsiden er viktigst, naar det er ikke saanne gutter som man moeter i real life.

Du henger med feil gutter. :w00t:

Lenke til kommentar
Rart at jeg bare har moett faa gutter som sier som det dere gjoer. Rart at det virker som alle her vil ha litt former, naturlige saker og innsiden er viktigst, naar det er ikke saanne gutter som man moeter i real life.

Jeg tror du har helt rett i mange tilfeller. Jeg er en av de gutta som ikke klarer jenter som er "fyldige", og jeg har ikke noe problemer med å innrømme det. Naturligvis at det indre er viktigst, men man skal jo se på dama hver dag også da... ;)

Lenke til kommentar
Jenter som har selvrespekt,smiler mye,ser sunn ut og er hyggelig med folk rundt seg, det er fine jenter...

du er inne på noe ganske viktig her.

vi mannfolka er ikke kompliserte i det hele tatt men vi liker kompliserte ting som damer som igjen liker enkle ting som oss menn!

skjønner heller ikke tingen med Jenter å dildoparty, pokker for å være helt ærlig syns jeg det er tragisk med dildo. Blir jo det samme som vi skulle gått å kjøpt plast Vagina..

 

Vet at nesten alle jenter har det men uansett.

Lenke til kommentar
Nå må du også ta i betraktning at jenter har vanskligere for å tilfredstille seg selv enn oss gutta. Derfor kan dildo være et fint redskap til onani.

Tja, om de har så mye vanskligere for å tilfredstille seg selv syns jeg ikke er helt riktig.. noen jenter har kanskje det, men det har da vel sikkert noen gutter og.

 

pokker for å være helt ærlig syns jeg det er tragisk med dildo.

Så du kunne aldri tenkte deg om du hadde dame å bruke den på hun som en del av å ha sex? Må utvide horisonten din litt tror jeg, ikke se på den som en fiende men som ett tilskudd til ditt eget sexliv. Lær deg heller å bruk den på hun så oppdager du at det ikke er en så verst oppfinnelse :)

 

 

Ontopic: Ser på jenta mi som den perfekte.

Lenke til kommentar
Jenter som har selvrespekt,smiler mye,ser sunn ut og er hyggelig med folk rundt seg, det er fine jenter...

du er inne på noe ganske viktig her.

vi mannfolka er ikke kompliserte i det hele tatt men vi liker kompliserte ting som damer som igjen liker enkle ting som oss menn!

skjønner heller ikke tingen med Jenter å dildoparty, pokker for å være helt ærlig syns jeg det er tragisk med dildo. Blir jo det samme som vi skulle gått å kjøpt plast Vagina..

 

Vet at nesten alle jenter har det men uansett.

Øh. hva er galt med en løs vagina da? eller en dildo? Voks opp gutt!

Rart at jeg bare har moett faa gutter som sier som det dere gjoer. Rart at det virker som alle her vil ha litt former, naturlige saker og innsiden er viktigst, naar det er ikke saanne gutter som man moeter i real life.

Ikke bare henger du med feil type gutter du henger med gutter og ikke menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...