Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Jenter med former, og helst brunetter (skader ikke med blondiner heller :p) som interesserer seg for noe. De må helst være litt utadvente og sosiale. Syltynne jenter er stygt. Dog er ikke fete jenter særlig pene heller.

 

Jeg legger veldig vekt på ansiktet og øynene til jentene jeg liker :love: Et pent ansikt med et søtt smil og blå/brune øyne smelter meg helt :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes de bør ha en snerten rumpe, og faste bryster.  :yes: Det viktigste er egentlig at ting er "fast" og ikke henger og slenger/disser sånn generelt sett. Det er ikke fint når det ser ut som om dama kommer til å knekke hvis det kommer et lite vindpust

helt enig! Dansere snakker vi om her, de har fin kropp! :yes:

 

Liker best jenter med selvtillit, de som er modne, de som vet hva de vil, smarte jenter...de må selvfølgelig ha humor også da, tørre å spøke, må tåle å snakke om alt...jenter som tørr og være åpen om alt liker jeg godt ;)

 

Pene øyne er veldig bra samt. pent naturlig hår (snakker om på hodet :p )! :thumbup:

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Hmm damer som er ordentlig kjukke er :thumbdown:

Også damer som er utsulta er :thumbdown:

Jenter med fast rompe pupper å er hyggelige å greie.Hjelpsomme.Lette å prate med.Liker noe av det samme som deg, å som er litt tøffe(ikke dramaelskere men trillerelskere) :p

 

Personligheten har mye å si for ei jente kan være pen men er en skikkelig bitch.,Andre er som jeg nevnte.

 

Liker ikke jenter som bare går etter penger.

Lenke til kommentar

Det er så godt å se at ingen her har skrivd "supermodell", men vil ha litt former og greier. Jeg fatter ikke at så mange jenter virkerlig kan tro at de blir penere med to tomms sminke og tvangsslanking, men det gjør de! Desverre er de aller fleste "originale" jentene som har litt vilje og personlighet opptatt.

 

Møter jeg er jente som er oversminka og krakilsk opptatt av utseende synes jeg synd på henne for at hun bare dilter etter flokken og har blitt litt taper...

Lenke til kommentar
Det er så godt å se at ingen her har skrivd "supermodell", men vil ha litt former og greier. Jeg fatter ikke at så mange jenter virkerlig kan tro at de blir penere med to tomms sminke og tvangsslanking, men det gjør de! Desverre er de aller fleste "originale" jentene som har litt vilje og personlighet opptatt.

 

Møter jeg er jente som er oversminka og krakilsk opptatt av utseende synes jeg synd på henne for at hun bare dilter etter flokken og har blitt litt taper...

*high five* :thumbup:

Lenke til kommentar
Dakar jinte, er jo helt voldtatt av sminken.

Har sett verre, mye verre faktisk. Er en del som du ser sminkelaget ligge skikkelig tjukt på i hele ansiktet.

 

Men nå ser det ut til at jeg kanskje blir ekstra godt kjent med ei som er som jeg har beskrivd over! Jippi!!!!

 

Kanskje jentene også burde ta seg en tur innom her for å se hva vi gutta og evt. lesbiske egentlig ønsker i stedefor det tullet mange av de driver på med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...