Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er EN god grunn til at jeg misliker gotherne og det er at de på en syk, syk måte representerer favorittmusikksjangeren min for de uinvidde. Min kjære far f.eks, I quote: "Ok, kommer det ei veninne i dag Lars? Du møtte henne på konsert ja. Ok, er det en sånn gother med nagler og sånn?"

 

Akkurat DA klikket det for unge Pedersen. HalTan, du hadde vel heller ikke likt det om nynazister hadde vært "ansiktet utad" for The Mars Volta?

 

Lars sin hatbås -> || nynazister, gothere, pedofile ||

Lenke til kommentar

Haha, min far vet ikke hva en gother er for noe han :p

Men man kan ikke si at gothere er pene, det er som å si at asiatere er pene bare fordi de er asiatiske, man må finne den rette ;) Og alle som jeg anser som riktige kvinner som jeg har møtt i mitt liv har vert litt små goth og "røffe i kantene" som HalTan sier :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Det er EN god grunn til at jeg misliker gotherne og det er at de på en syk, syk måte representerer favorittmusikksjangeren min for de uinvidde. Min kjære far f.eks, I quote: "Ok, kommer det ei veninne i dag Lars? Du møtte henne på konsert ja. Ok, er det en sånn gother med nagler og sånn?"

 

Akkurat DA klikket det for unge Pedersen. HalTan, du hadde vel heller ikke likt det om nynazister hadde vært "ansiktet utad" for The Mars Volta?

 

Lars sin hatbås -> || nynazister, gothere, pedofile, KrF'ere, pedofile KrF'ere ||

:mrgreen: Du sier noe. Men for all del, jeg vet hva gotere og ikke-gotere representerer, og Nightwish-kulturen er ikke akkurat representativ for metall...

 

Legg forresten merke til modifikasjon på hatbåsen din.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
[img.]http://home.no.net/mralien/he.jpg[/img]

 

Hun var finere før hun bleket håret. :hm:

Hun passerer ikke perfekt-dame-kravene av tre enkle grunner:

 

1) Hun holder ikke en nystekt biff i høyrehånda.

 

2) Hun holder ikke en iskald øl i venstrehånda.

 

3) Hun spør ikke om du har lyst til å sette deg ned i sofaen så hun kan varte deg opp med førstnevnte, samt andre aktiviteter.

Lenke til kommentar
[img.]http://home.no.net/mralien/he.jpg[/img]

 

Hun var finere før hun bleket håret.  :hm:

Hun passerer ikke perfekt-dame-kravene av tre enkle grunner:

 

1) Hun holder ikke en nystekt biff i høyrehånda.

 

2) Hun holder ikke en iskald øl i venstrehånda.

 

3) Hun spør ikke om du har lyst til å sette deg ned i sofaen så hun kan varte deg opp med førstnevnte, samt andre aktiviteter.

Heheheh, ja du HalTan du HalTan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...