Gå til innhold

Hvordan liker dere damer?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst?

Jeg (og mange andre) har kommet frem til at "gothere" er folk med svak personalitet som vil skille seg ut på de særeste måter.

Sexy å være sur og sær hele tiden, javel.

Fysj og fy.

 

 

Måtte bare si det, sorry.

For å finne fram den politisk korrekte pekestokken så er det kanskje viktig å poengtere "hver for sin smak", at folk er sære er bare positivt og varierende og ikke minst at du tar feil angående "sur og sær hele tiden". Det vil si, det ee det bare EKTE gotere som er, og de, min gode mann, er det SVÆÆÆÆRT få av. De fleste "goterene" du ser ute i dag er ikke annet enn fjortiser som har plukka opp Nightwish på radioen, kjøpt seg de svarteste klærene de fant på Cubus, og overdriver sminken til de ser ut som et lik. Samtidig går de rundt og dasser i sentrale bystrøk (som alle andre fjortiser) med sine 5 år eldre kjærester og tror de er sååååh hardcore.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Seriøst?

Jeg (og mange andre) har kommet frem til at "gothere" er folk med svak personalitet som vil skille seg ut på de særeste måter.

Sexy å være sur og sær hele tiden, javel.

Fysj og fy.

 

 

Måtte bare si det, sorry.

For å finne fram den politisk korrekte pekestokken så er det kanskje viktig å poengtere "hver for sin smak", at folk er sære er bare positivt og varierende og ikke minst at du tar feil angående "sur og sær hele tiden". Det vil si, det ee det bare EKTE gotere som er, og de, min gode mann, er det SVÆÆÆÆRT få av. De fleste "goterene" du ser ute i dag er ikke annet enn fjortiser som har plukka opp Nightwish på radioen, kjøpt seg de svarteste klærene de fant på Cubus, og overdriver sminken til de ser ut som et lik. Samtidig går de rundt og dasser i sentrale bystrøk (som alle andre fjortiser) med sine 5 år eldre kjærester og tror de er sååååh hardcore.

Det stemmer;)

 

For all del, hvis du liker svarte FOTM fjortiser vil jeg ikke si det er noe direkte galt med det...

Lenke til kommentar
Vel, jeg slenger meg gjerne på at jeg synes lekegotere er direkte tragisk. :mrgreen: Skulle sett du, Oslo sentrum var STINN av slike hele uka det var Nightwishkonsert. Samtlige i en lett stilmiks mellom den gjennomsnittlige miss-sixty-og-leggvarmere-bertestilen og "hardcore". Fikk meg noen gode latterkuler, jau. :mrgreen:

Du beskriver kristiansand der du :D

Lenke til kommentar

forøvrig har jeg igjen å se EN sur goth dame i Stavanger...mange pene med langt svart hår og fiiine klær..men ingen sånn vemmelig sure...

 

Har forresten ikke sett de oversminka stereotypiske goth damene heller...

(i.e. The craft er IKKE representativt av goth, selv om verden vil tro det (veel, ikke "skikkelige" goth uansett)

Lenke til kommentar
Noen kler bare den stilen så sykt mye.

Der må jeg si meg enig. Men de er få. :shrug:

Det er sant. Sånne som kusina mi som kliner på seg hvit sminke, nekter å gå ut i sola og går i svart og nagler på JULAFTEN kan bare... huff, æsj. Men noen ekte finnes det, og de ser til gjengjeld fantastisk bra ut :)

Lenke til kommentar
Det er sant. Sånne som kusina mi som kliner på seg hvit sminke, nekter å gå ut i sola og går i svart og nagler på JULAFTEN kan bare... huff, æsj. Men noen ekte finnes det, og de ser til gjengjeld fantastisk bra ut :)

Synes det kan være stilig om en jente er litt "rocka", eller "røff i kantene", for å bruke et gammaldags uttrykk, men likevel feminin. Dette innebærer IKKE å sminke seg kritthvit med teatersminke, bruke griseblod som sminke og stygge Nightwish-t-skjorter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...