PoWit Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg ser at Itbutikken har priser som er mye lavere enn de norske butikkene klarer. Jeg vet at den hovedsakli er dansk men lurte på om den har et kontor i norge eller noe sånt. Hvor mye koster frakten og hvor lenge må man vente? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vet ikke priser og slikt men de er ikke kjent for å yte god service. Les i Webshopguiden Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Takk, det tenkte jeg ikke på, trodde det bare var en oversikt over alle webshopene.. Lenke til kommentar
munky Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg betalte vell 100 kroner i frakt. De har ett kontor eller noe der de sender ting ut i Norge. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Prisene på ITbutikken varierer ganske mye, de er billigere på noe, og dyrere på andre ting igjen. Men tror ikke det er allverdens og spare. Ville heller gått for Netshop f.eks. Der man vet at det er topp service. Bedre å betale litt extra for den lille tryggheten Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Helt enig i at det er vært å betale litt for tryggheten. Hvis f.eks skjermen du kjøpte hadde noen dødep pixler så må du sende den helt til danmark. Men når jeg så en skjerm som kostet 500 kr mindre enn neste mann som var en demo skjerm, så kunne det kanskje være verdt det. Men når jeg ser etter nå så står ikke itbutikken oppført på listen av de som har den skjermen. Så da er det vel ikke så veldig mye vits å se videre etter det Endret 12. juli 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå