Gå til innhold

Handlevogner i produktguiden

Anbefalte innlegg

1:

Jeg har for tiden to handlevogner som jeg bytter mellom hele tiden. Blir derfor litt tungvint å først klikke på "Vis mine 2 handlevogner" og deretter klikke på aktuell vogn. Hva med å liste opp alle vognene under "Vis mine X handlevogner"? Hvis det er et problem at enkelte brukere har svært mange vogner kan man jo liste de 5 sist brukte, f.eks.

2: Et par ganger har jeg hatt problemer med valg av handlevogn. Hvis jeg en stund har hatt "Vogn 1" som førstevalg, og deretter skifter til "Vogn 2", skjer det gjerne at "Vogn 1" dukker opp som valgt handlevogn neste gang jeg logger inn. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1:

Jeg har for tiden to handlevogner som jeg bytter mellom hele tiden. Blir derfor litt tungvint å først klikke på "Vis mine 2 handlevogner" og deretter klikke på aktuell vogn. Hva med å liste opp alle vognene under "Vis mine X handlevogner"? Hvis det er et problem at enkelte brukere har svært mange vogner kan man jo liste de 5 sist brukte, f.eks.

Først av alt, beklager sent svar.

Jeg har nå modifisert innholdet i modulen i høyre kolonne noe. Ble dette bedre? Du får nå en tabell med oversikt over hvilke handlevogner du har, hvor mange produkter hver av dem inneholder, og mulighet til å sette vognen som aktiv.

2: Et par ganger har jeg hatt problemer med valg av handlevogn. Hvis jeg en stund har hatt "Vogn 1" som førstevalg, og deretter skifter til "Vogn 2", skjer det gjerne at "Vogn 1" dukker opp som valgt handlevogn neste gang jeg logger inn. Hvorfor det?

Den eneste forklaringen jeg kan finne på at Vogn 1 settes aktiv neste gang du logger inn må være caching i nettleseren din. Hvilke vogner som settes aktiv/passiv lagres i tabellen, og jeg kan ikke i farten komme på noen grunn til at dette skulle "resettes" eller endres mens du sover..

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345

Hva med vogner som forsvinner?

Jeg hadde riktignok bare en vogn for tiden, men når jeg logget inn for å gjøre noen endringer på den i dag så er den ikke der mer?

[Edit]

Da jeg logget inn så var ingen handlevogner synlige. Men når jeg da til slutt valgte å opprette en ny, for å lage den gamle på nytt, se da dukka den opp igjen? Lurer på om det muligens kan ha en sammenheng med de nevnte justeringer i sideoppsett?

Endret av Slettet+34151345
Lenke til kommentar
Hva med vogner som forsvinner?

Jeg hadde riktignok bare en vogn for tiden, men når jeg logget inn for å gjøre noen endringer på den i dag så er den ikke der mer?

[Edit]

Da jeg logget inn så var ingen handlevogner synlige. Men når jeg da til slutt valgte å opprette en ny, for å lage den gamle på nytt, se da dukka den opp igjen? Lurer på om det muligens kan ha en sammenheng med de nevnte justeringer i sideoppsett?

Snodig. Kan du forsøke å reprodusere feilen, og sende meg litt info på mail? Brukernavn, screenshot, osv. kan være nyttig info. Jeg klarer nemlig ikke å fremprovosere denne feilen hos meg..

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Akuratt samme skjedde med meg. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345

Hei igjen.

Neida, det ser ut til å være i orden igjen nå..

Alle handlevognene er på plass selv etter å ha kjørt CCleaner på PC'n

Så det var vel sikkert bare en glitch etter den moddinga av høyre kolonen. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...