zupreme Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har et 3com trådløst kort koblet til min maskin. Med 3com programvaren finner jeg trådløse nett og kobler til. Finner også nett med NetStumbler. Problemet er at Windows XP Pro ikke finner noen trådløse nett! Hvordan skal jeg få til dette? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Kan være driverproblemer, Last ned nye drivere fra 3coms sin side. EDIT: Kan vel og finnes en patch for det der, sjekk windows update. Endret 12. juli 2004 av Delroton Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Har nettopp gjort det...ingen bedring Edit: har lasta ned driver. Skal sjekke winupdate Endret 12. juli 2004 av zupreme Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 WindowsXP's innebygde wlan tool har en bug som gjør at den mister kontakten med nettet med jevne mellomrom. Anbefaler sterkt at du bruker config verktøyet som fulgte med kortet, ihverfall fram til SP2 kommer (som visstnok skal fixe denne buggen). Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 kjenner til den bug'en, men det er ikke der det er feil. Bruker ikke windows sin wlan tool. Bruker 3com sin. Problemet er at windows ikke oppdager at jeg har internett eller er koblet til et wlan-nett Lenke til kommentar
H2H Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 prøv å gå til mine tikoblinger å deaktivere det trådløse nettverket, for så å aktivere det igjen.... virker hos meg de fleste gangene... hvis ikke pleier jeg å ta en reboot... Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har prøvd det også uten hell... Hva trenger jeg egentli å gjøre i windows etter at kortet er installert?? Får tildelt IP og DNS og alt det der fra gateway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå