nogard Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har en creative rhomba 128MB mp3 spiller, som plutselig kom opp med en error når jeg starter den. Når jeg starter den, så kommer det opp: 1. English front only. 2 Please download firmware from www.creative.com 3 ERROR: BuildupL2ptable Ulcnt01 = 0x00000 wrong ullBAAdress 4 checking system 5 formatting, wait for check 6 den skrur seg av. Så jeg lastet ned en ny firmware, problemet er at pcen ikke oppdager mp3 spillern når den er tilkobla, så jeg får ikke installert firmwaren. Er det noe håp om at jeg kan fikse dette selv, eller skal jeg returnere den til Elkjöp, der jeg kjöpte den? håper jeg kan fikse det selv, siden jeg er på ferie i sverige Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hehe, første gang jeg har hørt om BSOD på en mp3spiller.. Sikker på at det ikke er microsoft som har utviklet den ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) BSOD på en svart\grønn MP3-spiller? tror jeg neppe. Har en kompis som opplevde det samme. Kanskje du kan Spørre han? Han har forresten en ganske dårlig 56K forbindelse som kutter han ut etter 5 min(Av en eller annen grunn uforståelig grunn vil han ikke ringe telenor). så han er ikke så ofte online. Endret 12. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 har samme problem, har hatt spilleren i 1 dag nå.. skjedde mens jeg kopierte musikk til den. nå finner ikke xp den engang, har ikke installasjonscd'en her, men satser på at jeg får samme problem da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er dette et hardwareproblem? Jeg tviler. Og derfor skal ikke denne posten ligge her. Prøv på nytt i en annen kategori heller. Hva med "MP3-spillere"-kategorien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg