Gå til innhold

LG 7200, 5100 og 1100

Anbefalte innlegg

Vell, jeg leste igjennom deres "sniktitter" igjen. Der fant jeg da, min yngling; LG 7200. Dere har sagt at LG 7200 ikke kom til Norge (at dere ikke er helt sikkre) men i testen står det ( her ) :"Den siste telefonen fra LG som kommer til det europeiske markedet"

Da må jo det bety at disse mobilene kommer til Europa, og om de kommer til Europa, må de jo komme til Norge? Eller tar jeg helt fullstendig feil nå? :yes::w00t:

Her fant jeg et bilde: ( <a href='http://amobil.no/art.php?artikkelid=3888&side=2' target='_blank'>http://amobil.no/art.php?artikkelid=3888&side=2 )</a>

Se på den nederste mobilen. Altså LG 7200. Den skjermen på kamskjellet der ligner ikke på den i "sniktittet" litt lenger oppe. Hvem av disse 2 er virkelig LG's 7200 ?

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange mobiler som selges ute i Europa som aldri blir eller har vært tilgjengelige i Norge :)

(Sharp, Sagem, Sendo, NEC osv...)

Uansett har jeg fortsatt til gode å ha prøvd en brukbar mobil fra LG, så jeg ville ikke ha savnet dem om jeg bodde i Norge...

Lenke til kommentar

Men uansett, de selger jo mobiler til hver eneste ungdom, nesten HVER eneste menneske i Norge har mobil! I en spørreundersøkelse, sto det at "alle ungdommer i nåtiden har mobiltelefon" Altså, de taper jo ikke på å selge til Norge?

Lenke til kommentar

For å svare på sprøsmålet ditt, HybRis:

Den som er på bildet ditt nederst, er en prototype av LG G7200 (også da kalt P5)

Den som er sammen med T5100 på den øverste linken er den som skal selges i butikkene...

Jeg trodde også at G7200 og T5100 ville komme til Norge, syntes jeg har lest det flere steder, og LG har også i det siste gitt ut noen telefoner i Norge (men om det viser at de faktisk prioriterer Norge er ikke godt å si...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...