Gå til innhold

Bærbar

Anbefalte innlegg

Har en Compaq Presario 1400 (Modellnr: 14XL242) 566Mhz,64MB,6GB på lån. Mulig jeg kjøper den, men vil ha litt tilbakemeldinger fra dere som har peil. Er det noe å ha? Evt hva bør være en fornuftig pris? Noen som vet om det er nettverkskort i den.

Setter stor pris på seriøse svar! Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har selv en Presario 1400 mod. 14XL355.

Har gode erfaringer med bruk av denne, men Compaq er Compaq. Kan være vanskelig og oppdrive drivere andre steder enn Compaqs hjemmesider. Samtidig kan det være vanskelig ang oppgradering senere. Dette fordi Compaq har veldig spesielle leverandører på hardwaren i pc`ne, og selvfølgelig sine egne spesielle ting attåt.Men det er stabile og gode maskiner.

Håper dette hjelper.....:smile:

Lenke til kommentar

Noen modeller blir (ble) levert med nettverkskort. (Det er en ledig slot for nettverkspluggen bakpå, men ingenting inni maskinen). Sikkert det samme på din. Jeg måtte kjøpe meg et PCMCIA nettverkskort. Du finner greie 10/100 kort til en ca.700 kr. Skjermen har jeg ikke hatt problemer med, skarpt fint bilde. Prøv og få tak i de siste driverne til skjermkortet ditt. Prøv denne linken og velg modell og OS.

http://web14.compaq.com/falco/sp_list.asp

Lykke til....

[ Denne Melding var redigert av: WebSNake på 2001-11-05 15:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...