Lasse Ma Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har akkurat flyttet og måtte da koble fra alle ledningene på pc'n Da jeg koblet sammen pc,n sammen i den nye leiligheta og koblet pc'n til tv'n fikk jeg kun et rullende bilde. Jeg har et Asus 9600xt med tv ut (lilla boks som kobles til tv utgangen på skermkortet) Da jeg koblet denne til så var kabelen koblet videre til tv'n og lurer på om jeg kan ha skadet skjerkortet, at det kanskje var strøm i kabelen? Skjermkortet fungerer ellers utmerket på pc skjermen..... Håper det er noen som har noen råd eller tips på hva det kan være! Mvh Lasse Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har hørt flere historier om folk som har grillet Scart og S-Video utganger med å koble kabler på TV og pc som står på. Dette er kke bra og det er en viss sjanse for at du har knerta ett eller annet. En kompis av meg fikk støt av å ta på en scart kabel som var koblet i videoen som sto på, så det er litt strøm som går gjennom der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå