rønning Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har et lite problem med tilkoblingen på sx1-en min.. Jeg har prøvd "Netcom WAP GPRS", et oppsett som følger med telefonen, men jeg har også prøvd å laste ned andre oppsett, men jeg får hele tiden denne meldingen: "Internett kan ikke koble til, sjekk tilkoblingsinstillingene"..men jeg har sjekket instillingene mange ganger og finner ingen feil... Jeg får heller ikke til å koble opp til "Netcom Internett" for å sjekke mailen... Noen som kan hjelpe meg med dette? Er NetCom kunde, og har sjekket at abbonementet mitt er åpnet for GPRS Lenke til kommentar
rønning Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Sorry at jeg bumper tråden, men er det ingen som kan hjelpe meg, haster litt... Lenke til kommentar
christer666 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har AKKURAT samme problem! NetCom fortalte meg at jeg skulle sette opp gprs`en manuelt, og jeg fikk en walkthrough tilsendt, som selvfølgelig ikke fungerer noe bedre. Beklager imidlertid en lite hjelpsom post, men jeg ble litt "blown away" av å se en annen med mitt problem Mvh Christer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har også SX1/NetCom (vel, jeg har You, men de bruker NetCom sine innstillinger) og sendte innstillingene til telefonen direkte fra konfiguratoren til NetCom og det fungerte feilfritt med en gang. Hvilken firmware bruker du/dere? Jeg kjører FW12. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Har FW 12 jeg også..gikk inn på sidene til Netcom og gjorde det samme jeg også, men det fungerer fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du vet du skal bruke "NetCom GPRS Internett" som tilkoblingspunkt, ikke sant? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Sendte bare en mail til netcom([email protected]) hvor jeg forklarte problemet mitt, jeg fikk mail tilbake hvor de spurte hvilket telefonnummer det gjaldt, jeg skrev tilbake, og ti minutter etterpå var det greit Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Sendte bare en mail til netcom([email protected]) hvor jeg forklarte problemet mitt, jeg fikk mail tilbake hvor de spurte hvilket telefonnummer det gjaldt, jeg skrev tilbake, og ti minutter etterpå var det greit For det var de som hadde feilen! Som regeld et som er problemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå